جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۸۱۸
جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

فکرشهر: امام جمعه موقت بوشهرگفت: مطالبه گری مردم باید منطقی و در فضای مناسبی مانند مسجد با حضور مسوولان باشد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های نماز جمعه با تاکید براینکه مردم باید مطالبه گری داشته باشند افزود: بدانید دشمن در کنار هر راهپیمایی و سردادن شعاری هست و از فضای پیش آمده به نفع خود سوء استفاده می کند.

وی بیان کرد: مردم مطالبه گری خود را با بصیرت و آگاهی به گوش مسوولان برسانند و جلو سوء استفاده دشمن را بگیرند.

دشتی اضافه کرد: امروز نظام در یک وضعیت حساس قرار گرفته و تنها با صبر و تحمل باید این پیچ تاریخی را طی کرد.

دشتی با اشاره به گذشت 40 سال از عمر انقلاب افزود: انقلاب اسلامی علاوه بر همه عقب ماندگی ها با مشکلات اجتماعی، اقتصادی، تحریم و جنگ روبه رو بود اما مردم به دلیل علاقه به آزادی، استقلال و ایستادگی در مقابل استکبار همه سختی ها را تحمل می کردند.

وی گفت: مردم ایران در سالهای نخست پیروزی انقلاب به دلیل تجربه سختی های زیاد سعه صدر و آستانه تحمل بالایی داشتند اما امروز در موقعیت حساس دیگری قرار داریم که لازمه گذر از آن آگاهی است.

امام جمعه موقت بوشهر اضافه کرد: امروز کشور با محاصره، تحریم، مفاسد اقتصادی، ضعف مدیران و خشکسالی های پی درپی روبه رو است.

وی افزود: صبر و تحمل مردم امروز که برخی ها انقلاب و جنگ را تجربه نکرده اند به اندازه مردم اول انقلاب نیست و مسئولان باید از انقلابی که ثمره خون هزاران شهید است محافظت کنند.

دشتی بر ضرورت استفاده از مدیران توانمند و برخورد قاطع دستگاه قضا و مراکز اطلاعاتی و نظارتی با مفاسد اجتماعی و اقتصادی تاکید کرد.

امام جمعه موقت بوشهر اظهار داشت: ناراحتی مردم امروز به دلیل قطعی چند ساعته آب و برق نیست بلکه نگرانی و اعتراض آنها به دلیل مفاسد اجتماعی و اقتصادی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر