پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: خدمت و تکریم به خانواده معظم و والای شهدا وظیفه همه مسوولان و مردم قدرشناس است.به گزارش فکرشهر، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار با خانواده شهیدان غلامی و خسروی در بندرگناوه افزود: شهدا بخوبی وظیفه خود را به میهن و انقلاب ادا کردند و اکنون وظیفه ماست که با الگوگیری وعمل به وصایای شهدا، درتحقق آرمان ها و اهداف عالیه آن عزیزان مجدانه گام برداریم.
کد خبر: ۴۶۵۳
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۲

فکرشهر: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: خدمت و تکریم به خانواده معظم و والای شهدا وظیفه همه مسوولان و مردم قدرشناس است.

به گزارش فکرشهر، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار با خانواده شهیدان غلامی و خسروی در بندرگناوه افزود: شهدا بخوبی وظیفه خود را به میهن و انقلاب ادا کردند و اکنون وظیفه ماست که با الگوگیری وعمل به وصایای شهدا، درتحقق آرمان ها و اهداف عالیه آن عزیزان مجدانه گام برداریم.

وی اضافه کرد: شهدا با از خود گذشتگی و نثار جان خود در برابر دشمنان دین و انقلاب، علاوه بر این که نزد خداوند اجر و پاداش عظیم خواهند دید، عزت و شوکت و ابهت را به ملت به ارمغان آوردند.

امام جمعه گناوه گفت: سربلندی و اقتدار مملکت مرهون و مدیون ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگرانی است که با نثار جان خود عزت و سرافرازی را برای کشور به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی بر خدمت رسانی و تکریم به خانواده معظم شهدا تاکید کرد.

به نوشته ی ایرنا، در این دیدار نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با دلجویی از خانواده شهدا، خواستار توجه هرچه بیشتر مسوولان شهرستان به آنان شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر