يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
پس از صعود به ۳۱ قله مرتفع در ۳۱ استان؛
کد خبر: ۴۷۸۶۵
پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

فکرشهر:  آیین استقبال از کوهنورد گناوه‌ای که موفق شد در مدت سه ماه ۳۱ قله مرتفع از ۳۱ استان کشور را فتح و موفق به دریافت سیمرغ بلورین از هیئت کوهنوردی کشور شود در گناوه برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد حسن تاجدینی کوهنورد موفق گناوه‌ای چهارشنبه‌شب در حاشیه این آیین استقبال که با حضور مسئولان ورزشی و شهرستان و علاقمندان ورزشی برگزار شد گفت: در مدت سه ماه و با یک برنامه ریزی فشرده در مدت سه ماه موفق به صعود به ۳۱ قله مرتفع در ۳۱ استان کشور شدم.

وی افزود: شروع این برنامه در ۲۵ خرداد ۹۷ و از قله شاهوار استان سمنان و پایان آن چهارم مهر ماه ۹۷ و قله بیرمی استان بوشهر بود که ۱۰۰ روز زمان کل پروژه بود و میانگین ۳ روز یک صعود است که یک رکورد محسوب می‌شود.

وی گفت: در این برنامه بلندترین قله از ۳۱ استان کشور انتخاب شد و برنامه صعودها انجام شد.

تاجدینی تصریح کرد: در مدت سه ماه این برنامه، سختی زیادی کشیدم و دور از خانواده و با ماشین شخصی و هزینه خودم و با وجود سختی‌های جاده‌ای و آب و هوا کل مسیرها را طی کردم و افتخار می‌کنم که اولین کوهنوردی هستم که در شهرستان گناوه و حتی استان بوشهر چنین رکوردی را ثبت کردم که در ظرف سه ماه  بتواند ۳۱ قلعه مرتفع کشور را فتح کند.

این کوهنورد گفت: در کارنامه صعود سه بار صعود به قله دماوند، صعود به قله کلیمانجارو کشور تانزانیا بام آفریقا را دارم و در حال حاضر نیز تمرین خط راس‌های تمام قله‌های ایران را در برنامه دارم.

وی بیان کرد: از مسئولان درخواست دارم تا در برنامه‌ها من را حمایت کنند تا بتوانم به قله‌های بلند جهان مانند قله‌های هیمالیا صعود کنم و اگر مسئولان از برنامه‌هایم حمایت کنند در آبان ماه برای صعود به قله مراپیک هیمالیا می‌روم و یکی از هیمالیانوردان استان خواهم بود.

وی با تقدیر از رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه به عنوان مشوق اصلی وی برای اجرای این برنامه گفت: علاقه به کوه نوردی و طبیعت و محیط زیست، آشنایی با مناطق مختلف کشور و بازدید از نقاط مختلف، آشنایی با زندگی هموطنان، بازدید از حیات مختلف گیاهی و حیوانی در این مناطق از اهداف من در این صعودها بود.

رحمان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه نیز گفت: در شهرستان گناوه پتانسیل های در زمینه های مختلف و رشته های ورزشی زیادی وجود دارد که اگر شکوفا بشوند می‌توانند در سطح ملی و بین‌المللی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

وی افزود: یکی از این استعدادها محمد حسن تاجدینی است که توانست در طول سه ماه به ۳۱ قله کشور صعود کند و موفق به دریافت سیمرغ بلورین از هیات کوهنوردی کشور شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر