پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۹۹۰
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

فکرشهر: رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: تیم بتن دانشجویان این دانشگاه در شانزدهمین دوره مسابقات کشوری انجمن بتن ایران موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، عبدالمجید مصلح افزود: این دوره از مسابقات با حضور 25 تیم از دانشگاه های سراسر کشور در چهار گرایش بتن سبک، سازه محافظ تخم مرغ، بتن پر مقاومت و تیر سبک خمشی به میزبانی شهر تبریز برگزار شد.

وی بیان کرد: تیم دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر موفق به کسب مقام دوم گرایش سازه محافظ تخم مرغ شد.

مصلح ادامه داد: اعضای تیم دانشگاه خلیج فارس در این دور از مسابقات را محمد حسین دوانی، سید جواد موسوی، فرزان لیراوی و محمد افراخته از دانشجویان رشته مهندسی عمران دانشکده مهندسی به سرپرستی سید شاکر هاشمی تشکیل داده بودند.

وی اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه خلیج فارس همواره در کشور در بخش های مختلفی افتخار آفرین شدند و این موفقیت ارزشمند نیز بار دیگر توانمندی های دانشگاه را به اثبات رساند.

دانشگاه خلیج فارس با حدود هفت هزار دانشجو در 29 رشته کارشناسی، 48 رشته کارشناسی ارشد و 13 رشته دکترا، جهت گیری خود را در حوزه کار آفرینی قرار داده و این دانشگاه از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان پایلوت دانشگاه کار آفرین انتخاب شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر