پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۰۳۹
سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۸

فکرشهر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: در اجرای آئین نامه کالای همراه ملوان، طرح تحویل سوخت به قیمت یارانه ای به لنج داران این هفته عملیاتی می شود.

به گزارش فکرشهر از صدا و سیما، مجید خورشیدی بیان کرد: با پیگیری استاندار بوشهر، هماهنگی و همکاری وزارت نفت و سازمان بنادر و دریانوردی مقرر شد طی سه تا چهار روز آینده سوخت به قیمت یارانه ای تحویل لنجداران استان بوشهر شود.

وی افزود: هم اکنون کارهای لازم در این زمینه در حال انجام است و در تلاش هستیم در سریع ترین زمان ممکن آئین نامه چگونگی تحویل سوخت به لنج داران اجرایی شود.

معاون استاندار بوشهر گفت: بر اساس این آئین نامه، 70 درصد قیمت سوخت به صورت یارانه ای و 30 درصد براساس بانکرینگ تحویل لنجداران می شود.

وی با بیان اینکه تحویل سوخت به صاحبان لنج های سفاری منوط به نصب ردیاب است افزود: در تلاش هستیم بهترین ردیاب که نیاز همه نیازهای لنجداران شامل "ای آی اس" یا "جی پی اس" است را تهیه و بر روی این شناورها نصب کنیم.

خورشیدی از لنجداران خواست همکاری لازم را با سازمان بنادر و دریانوردی استان به عنوان متولی نحوه نصب جی ای اس یا ردیاب بر روی لنج ها داشته باشند.

وی به لنج داران اطمینان داد ردیابی با بهترین کیفیت و کمترین قیمت تهیه و بر روی شناورها نصب شود.

معاون استاندار بوشهر افزود: تحویل سوخت یارانه ای به لنج های سفاری در راستای فراهم شدن زمینه تجارت مرزنشینان و کمک به اقتصاد کشور انجام شده است.

وی تاکید کرد: لنج دارانی که سوخت یارانه ای دریافت می کنند سعی کنند در سریع ترین زمان ممکن نسبت به حمل کالای همراه ملوان اقدام کنند تا زمینه برای تحویل سوخت در دفعه های بعدی فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر