دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۳۱۵
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۴

فکرشهر:  فرماندار دشتی با بیان اینکه روستای فقیه حسنان، روستای هدف گردشگری است، بر ضرورت تسریع در ایجاد زیر ساخت های احداث شهرک گردشگری در این روستا تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالله نادری صبح دوشنبه در نشست با معاون عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه در یکسال گذشته کارهای خوبی در حوزه عمرانی صورت گرفته اظهار داشت: در دهه فجر امسال پروژه های عمرانی خوبی در شهرستان آماده بهره برداری است .

وی افزود: در این مدت با پیگیری های به عمل آمده و عنایت استاندار بوشهر در جهت فعال تر شدن پروژه های عمرانی اعتبارات لازم تزریق شده است.

فرماندار دشتی ادامه داد: از هم اکنون برنامه ریزی لازم جهت رفع مشکلات حوزه آب شهرستان صورت گرفته است و تلاش داریم مشکلات آب شهرستان را به حداقل برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: بستر حریم رودخانه مند، یکی از مصوبات اقتصاد مقاومتی است استان انتظار داریم شرکت آب منطقه ای هر چه زودتر نسبت تعیین و تکلیف آن اقدام کند .

نادری اضافه کرد: آب وفاضلاب شهری هر چه زودتر نسبت به تحویل گرفتن آب شهر بادوله و آب وفاضلاب روستایی نیز نسبت به تحول گرفتن آب روستاهای مسیله اقدام کند.

وی گفت: در صرفه جویی آب نیز کارهای خوبی در شهرستان صورت گرفته به طوری که آب فضای سبز شهر خورموج از آب شرب جدا و انشعابات غیر مجاز نیز قطع شده است.

فرماندار دشتی با بیان اینکه روستای فقیه حسنان روستای هدف گردشگری است، بر ضرورت تسریع در ایجاد زیر ساخت های احداث شهرک گردشگری در این روستا تاکید کرد.

وی ادامه داد: استاندار بوشهر اهتمام جدی در زمینه گردشگری دارد که می طلبد مدیران نیز توجه جدی به این موضوع داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر