چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۹۸۱
پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

فکرشهر:  معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وجود چهار هزار پروژه ورزشی نیمه‌تمام، گفت: بحث بیمه ورزشکاران با جدیت در حال پیگیری است و در تلاش برای شناسنامه دار کردن ورزشکاران هستیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، ژاله فرامرزیان عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص سفر یکروزه خود به استان بوشهر، اظهار داشت: استان بوشهر در زمینه سرانه ورزشی در کشور جزء استان های پیشتاز است.

وی افزود: استان بوشهر ظرفیت خوبی در زمینه ورزش های آبی دارد و مقرر گردید با استفاده از تعاملات بین بخشی توسعه قابل ملاحظه ای را در این بخش در استان بوشهر شاهد باشیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه بیش از ۴ هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح کشور وجود دارد، تصریح کرد: تکمیل این پروژه ها از اولویت های ما در وزارت ورزش و جوانان است.

وی بیان کرد: استان بوشهر در زمینه تکمیل پروژه های نیمه تمام جزء استان های پیشتاز کشور است که این مهم محقق نمیشود جز با همکاری مسئولین ارشد استان که به این جهت از استاندار بوشهر قدر دانی میشود.

وی در خصوص بیمه ورزشکاران عنوان کرد: بحث بیمه ورزشکاران با جدیت در حال پیگیری است و در تلاش برای شناسنامه دار کردن ورزشکاران هستیم.

فرامرزیان گفت: ورزشکارانی که در سامانه مبین ثبت نام کردند از تسهیلات لازم بیمه ای بهره مند میشوند.

وی در خصوص کارهای صورت گرفته برای اشتغال جوانان گفت: سال گذشته ۴۴ میلیارد به دو بانک عامل اعتبارگزاری شده که این دو بانک نیز دو برابر این رقم اعتبار تخصیص دادند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر