دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۰۷۰
چهارشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۱

فکرشهر:  فرماندار دشتی با بیان اینکه از همه ظرفیت نیروهای توانمند شهرستان استفاده می شود، گفت: مدیران مدارس دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی را در مدارس برای دانش آموزان تبیین و تشریح کنند.

 گزارش فکرشهر از مهر، عبدالله نادری بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی با اشاره به شرایط کنونی کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم دشمنان تلاش دارند با توطئه و دسیسه اجازه ندهند جشن چهل سالگی برگزار شود و نظام را ناکارآمد جلوه دهند و اعتماد مردم را سلب کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان درصد ایجاد نارضایتی در بین مردم هستند، افزود: مدیران  مدارس دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی را در مدارس برای دانش آموزان تبیین و تشریح کنند.

نادری بیان کرد: در سال‌های گذشته اقدامات ارزشمندی در آموزش و پرورش شهرستان صورت گرفته و امسال نیز اعتبارات خوبی به بخش آموزش اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: امروز جامعه و شهرستان نیازمند توجه جدی به بحث آموزش هستند و همه باید این نگاه داشته باشند و اولویت اول  خود را باید به بحث آموزش اختصاص بدهند تا شاهد تحول در این زمینه باشیم.

نادری اضافه کرد: باید به دور از حاشیه وقتمان برای برنامه ریزی و فعال کردن شورای آموزش و پرورش و انجام اولیاء در مدارس بگذاریم که این موضوع می تواند پایه گذار خوبی برای حرکت رو آموزش و پرورش باشد.

وی تصریح کرد: در مدت مسئولیت احمد طیبیان کارهای خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته ولی نباید به وضع موجود قانع باشیم و انتظار داریم جایگاه شهرستان بیش از گذشته ارتقاء پیدا کند.

نادری خاطر نشان کرد: در این مدت موفقیت های خوبی در زمینه های آموزشی، پرورشی، ورزشی، ساخت فضاهای آموزشی و جذب مشارکتهای خیرین صورت گرفته که از این تلاشها تقدیر و تشکر می شود.

وی با اشاره به اینکه تغییرات و جابجایی ها در پست های مدیریتی امری طبیعی است، افزود: از همه ظرفیت نیروهای توانمند شهرستان استفاده می شود و بر استفاده از نیروهای بومی اهتمام جدی داریم.

نادری ادامه داد: امروز بر همه ما فرض است در شرایطی که کشور قرار دارد با اتحاد و همدلی در جهت خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.

وی با تاکید بر اینکه در این مدت کوتاه اقدامات خوبی در حوزه اشتغال صورت گرفته است، گفت: تاکنون دولت تسهیلات خوبی در زمینه اشتغال در سطح شهرستان پرداخت کرده و با برخی اقدامات صورت گرفته در سطح شهرها و روستاها اشتغال زایی خوبی شاهد هستیم.

نادری یادآور شد: چندین سرمایه گذار آماده سرمایه گذاری در شهرک صنعتی هستند و با پیگری های به عمل آمده قیمت زمین از ۳۰ هزار تومان به ۱۷ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

وی همچنین بر ضرورت فرهنگ کار در سطح شهرستان به ویژه مدارس تاکید کرد.

در پایان از تلاشهای احمد طیبیان تقدیر به عمل آمد و علی حسینی به سمت مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر