چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۲۹۹
دوشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۶

فکرشهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: همایش مادران چشم‌انتظار در گلزار شهدای بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری صبح دوشنبه در نشست کارگروه ایثار و شهادت با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: شهدا کار بزرگی کردند و حق بزرگی بر گردن همه ما دارند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ متعالی ایثار و شهادت راهکار مقابله با دسیسه‌های دشمنان است، اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا شجاعت، رشادت و دلیرمردی شهدا به خوبی در جامعه معرفی شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با تاکید بر تبیین جایگاه شهدا و رشادت‌های آنان خاطرنشان کرد: حرکت در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت یکی از نشانه‌های بارز نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه است.

وی ادامه داد: به منظور بزرگداشت شهدای والامقام جاویدالاثر استان بوشهر، همایش مادران چشم‌انتظار روز چهارشنبه ۱۰ بهمن‌ماه با حضور حجت‌الاسلام‌ محمدحسین کاویانی‌راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در گلزار شهدای بوشهر برگزار می‌شود.

تشکری هدف از برگزاری این همایش را زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید دانست و افزود: از مادران گران‌قدر شهدای والامقام مفقودالاثر استان بوشهر در این همایش تجلیل می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر