دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۳۹۹
پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۲

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های جم، دیر، کنگان و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را پاس می‌داریم و به همه دنیا نشان داده‌ایم که می‌توان در مقابل استکبار ایستادگی کرد و کشور‌های دنیا هم موضوع مقاومت مقابل استکبار را الگوبرداری کرده‌اند.

به فکرشهر از فارس، سکینه الماسی  اظهار داشت: با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی از سوی نظام در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر انجام شده و این خدمات و دستاوردها متعلق به یک جریان سیاسی نیست بلکه متعلق به مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم شهرستان‌های جم، دیر، کنگان و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را پاس می‌داریم و به همه دنیا نشان داده‌ایم که می‌توان در مقابل استکبار ایستادگی کرد و کشورهای دنیا هم موضوع مقاومت مقابل استکبار را الگوبرداری کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان از پیشرفت‌های نظامی ما احساس خطر می‌کنند و از نفوذ فکری و فرهنگی ما می‌ترسند.

الماسی با بیان اینکه مقایسه تصویر امروز و دیروز کشور و مقایسه خدمات، نشان‌دهنده تغییرات اساسی است که اتفاق افتاده است تصریح کرد: دشمنان در این ۴۰ سال یک لحظه بدون توطئه نبوده‌اند، با همه توطئه‌ها اما در پرتو ولایت توانسته‌ایم پیروز و موفق عمل کنیم.

وی اظهار داشت: خدمات ارائه شده در ۴۰ سال اخیر حکومت اسلامی در بعد از انقلاب، تضمین بقا و دوام انقلاب است.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چهلمین بهار انقلاب شکوهمند مردم ایران، سال پایندگی، استواری، عمق بخشی و کمال انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان برای شکست و براندازی این نظام و انقلاب تلاش زیادی کرده‌اند اما تاکنون موفق نشده و نخواهند شد.

الماسی بیان کرد: این انقلاب، با خواست خدا و اتحاد مردم و حرکت واحد آن‌ها پشت سر امام(ره) به پیروزی رسید و این مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و باید هرچه در توان داریم برای رضایت مردم، که سبب رضایت الهی نیز می‌شود، گام برداریم.

وی تاکید کرد: ملت ایران امسال هم همانند گذشته با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را مایوس می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر