جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با حضور مددجویان کمیته امداد و بهزیستی
کد خبر: ۵۲۶۴۹
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۰

فکرشهر: امروز با حضور مددجویان کمیته امداد و بهزیستی همایش آسیب‌های اجتماعی در فرهنگ‌سرای توحید جم برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، عبدالحسین رهبر امروز در همایش آسیب‌های اجتماعی با حضور مددجویان کمیته امداد و بهزیستی که در سالن فرهنگ‌سرای توحید برگزار شد، اظهار داشت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و طی این سال‌ها سازمان‌های حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی خدمات قابل قبولی را ارئه داده‌اند.

رئیس کمیته امداد شهرستان جم افزود: یکی از سر فصل‌ها برنامه‌های سازمان‌های حمایتی جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه است و امروز همایش آسیب‌های اجتماعی به همین منظور اجرا شده است.

وی بیان کرد: خانواده‌ها برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی نقش برجسته و مهمی دارند و کمیته امداد و بهزیستی نیز در این زمینه در کنار خانواده‌ها خواهند بود.

رهبر خاطرنشان کرد: کمیته امداد در 40 سال گذشته خدمات بی‌منت را به مددجویان تحت پوشش خود ارائه داده و در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز برنامه‌های مختلفی را اجرا کرده است.

معاون سیاسی فرماندار جم نیز در این مراسم با تبریک دهه فجر و چهلمین پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: طی 40 سال گذشته دشمنان از هر راهی که توانستند به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بودند اما با هوشیاری و بصیرت مردم همه نقشه‌های آنان نقش بر آب شد و انقلاب اسلامی روز به روز قدرتمندتر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد.

محمد جمالی افزود: امام خمینی(ره) بارها تاکید داشته‌اند که دولت باید توجه ویژه‌ای به محرومین جامعه داشته باشند و سازمان‌های بهزیستی و کمیته امداد در این راه گام‌های مثبتی برداشته‌اند.

وی بیان کرد: نگاه دولت حمایت از محرومین و مستضعفین جامعه است و در این راه اقدامات خوبی انجام شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر