پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۳۱۲
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۴

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر شایسته بهترین‌ها است و امیدواریم این استان با نگاه مسئولان به جایگاه ویژه خود در سطح کشور برسد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز فناوری هسته‌ای و دیدار با کارکنان نیروگاه اتمی بوشهر با تبریک روز فناوری هسته‌ای اظهار داشت: یکی از دلایل عصبانیت دشمنان از ایران به خاطر داشتن همین دانش فناوری هسته‌ای است و به هیچ عنوان نمی‌خواهند که ما دانش هسته‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از نمادهای اقتدار ایران اسلامی، دانش هسته‌ای است، تصریح کرد: نیروگاه هسته‌ای بوشهر، نیروگاه نطنز و سایر دستاوردهای عرصه انرژی نماد ما می‌توانیم است که ملت ایران و نیروی انسانی متعهد این کشور می‌توانند به قله‌های بلند پیشرفت دست پیدا کنند.

استاندار بوشهر بیان کرد: توسعه کشور در همین دانش هسته‌ای نهفته است و کسانی که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند نمی‌خواستند ایران به دانش هسته‌ای دست پیدا کند لذا حتی از دادن دارو هم به ما دریغ می‌کردند.

گراوند یادآور شد: نیروگاه اتمی بوشهر، نماد عزت، اقتدار و سربلندی جمهوری اسلامی است و ما به این نماد افتخار می‌کنیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه آینده سازان کشور باید راه دانشمندان هسته‌ای را دنبال کنند، افزود: استان بوشهر شایسته بهترین‌ها است و با افتخار میزبان نیروگاه اتمی و تأسیسات عظیم صنعت نفت است و امیدواریم این استان با نگاه مسئولان به جایگاه ویژه خود در سطح کشور برسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر