دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۳۸۷
پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فرد سابقه داری که پس از آزادی از زندان با استفاده از سلاح اقدام به شرارت و تهدید شهروندان در دشتستان می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سردار خلیل واعظی روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی اطلاع پلیس مبنی بر اینکه شرور سابقه داری پس از آزادی از زندان با اقدامات مسلحانه، شاکیان و بزه دیدگان قبلی خود را مورد آزار و اذیت قرار می دهد، دستگیری وی در دستور کار قرارگرفت.

وی بیان کرد: پس از چندین روز اقدام اطلاعاتی و عملیاتی توسط افسران امنیت عمومی شهرستان دشتستان مخفیگاه وی در یکی از روستاهای کوهستانی این شهرستان شناسایی شد. 

واعظی اظهارداشت: پس از محاصره مخفیگاه متهم، وی قصد درگیری با پلیس را داشت که با سرعت عمل و قاطعیت نیروهای عملیاتی قبل از هرگونه واکنشی دستگیر شد.

وی بیان کرد: این فرد پس از آزادی از زندان با اقدامات مسلحانه و تهدید به قتل، شاکیان خود را تحت فشار قرار می داد تا از شکایت خود منصرف شوند.

فرمانده پلیس استان بوشهر گفت: تیراندازی در مراسم عروسی و تهدید مسلحانه ماموران اداره برق از دیگر اقدامات مجرمانه این متهم بود که پس از جمع آوری ادله و مستندات روانه زندان شد.

واعظی تاکید کرد: با قاطعیت در برخورد با مجرمان به اینگونه افراد اجازه قدرت نمایی نخواهیم داد و از شهروندان انتظار داریم هرگونه شرارت و ناامنی را از طریق سامانه 110به پلیس اطلاع دهند.

واعظی همچنین از شناسایی مخفیگاه یکی از اراذل و اوباش فراری و تحت تعقیب استان همدان در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این فرد که به همراه یک خانم در یکی از روستاهای دشتستان مخفی شده بود دستگیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر