جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۶۱۲
سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

فکرشهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گفت: شهر خورموج مرکز این شهرستان شهر شعر و شاهنامه است و مردمی که همدم شعرند با موسیقی بیگانه نیستند و در زمان حاضر ۶۰۰ هنرجو و هفت گروه موسیقی در این شهر فعالیت دارند.

به گزارش فکرشهر، حمید زارعی دوشنبه شب در مراسم شب موسیقی در تالار فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج افزود: هنر یکی از رسا ترین و کاری ترین ابزار ابلاغ و تبلیغ پیام است.

وی افزود: موسیقی هیچ گونه عوارض جسمی و زیان آوری ندارد و با توجه به بار عاطفی آن به عنوان وسیله تخلیه روانی مثمر ثمر بوده و در درمان کسانی که مشکلات جسمی عاطفی و اجتماعی دارند به کار برده می‌شود.

زارعی اضافه کرد: جامعه ای شاد، سر زنده و پویاست که با هنر و موسیقی مانوس باشد.

وی ادامه داد: استقبال مردم شهرستان با همه تهدیدها از این برنامه نشان از بلوغ هنری و اجتماعی آنان و حامل پیام های مختلف برای مخالفان موسیقی است.

زارعی بیان کرد: از فرماندار دشتی هنر دوست، نیروی انتظامی، اداره اطلاعات، موسسه هنر سرای تارمه و جامعه خبری شهرستان در برگزاری شب موسیقی که حامی و همراه ما بودند بی نهایت سپاسگزارم.

در ادامه این مراسم آرش و مسیح با نوازندگی اشکان آبدون، آرش مقدم، دارا دارایی، میلاد و مهرداد عالمی، مهرداد داربوکا، محمد علی نصری، روزبه عمومی، حامد درگاهی، حسین جوشن، میلاد مامان راد و سعید سالفزون ۱۲ ترانه اجرا کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر