شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: کار برای دولت و تیم دکتر سالاری  افتخار است و امروز خدا را شاکر هستم که در ماموریت و وظیفه‌ام همراه تیم استاندار محترم بوشهر بوده‌ام.به گزارش فکرشهر، محمد حسن پرآور در آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با قدردانی از حمایت‌ها و تلاش‌های دکتر سالاری استاندار بوشهر افزود: خدا را شاکرم که بعد از دو سال توفیق خدمت رسانی به مردم خونگرم بوشهر مسئولیت سنگین از دوش من برداشته شد.
کد خبر: ۵۸۳۲
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵

فکرشهر: معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: کار برای دولت و تیم دکتر سالاری  افتخار است و امروز خدا را شاکر هستم که در ماموریت و وظیفه‌ام همراه تیم استاندار محترم بوشهر بوده‌ام.

به گزارش فکرشهر، محمد حسن پرآور در آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با قدردانی از حمایت‌ها و تلاش‌های دکتر سالاری استاندار بوشهر افزود: خدا را شاکرم که بعد از دو سال توفیق خدمت رسانی به مردم خونگرم بوشهر مسئولیت سنگین از دوش من برداشته شد.

وی با قدردانی از تعامل و همراهی اعضای شورای تامین استان با محوریت استاندار بوشهر گفت:  استان بوشهر دارای ضریب امنیتی بالایی است بگونه‌ای که در مدت 21 ماه خدمت در استان ضریب امنیت استان بوشهر 35 درصد ارتقا یافته است که نتیجه تلاش مسئولان و همراهی مردم خونگرم و در صحنه بوشهر است.

وی، با اشاره به اینکه در مدت 10 ماه حضور دکتر سالاری، توان خود را برای خدمت به دولت جدید بکار گرفته است، گفت: خوشحالم که توانسته‌ام به وظیفه خود عمل کنم و تلاش من در مدت 34 سال خدمت گذاری در کشور ابتدا رضایت باریتعالی و سپس تحقق مطالبات و رضایت مندی مردم است

پرآور با اشاره به اینکه هیچگاه در طول خدمت نگاه سیاسی نداشته‌ام گفت: با وجود اینکه در پست معاون سیاسی امنیتی خدمتگزار بودم با موضوعات هیچگاه نگاه سیاسی و جناحی نداشته‌ام وتنها نگاهم خدمت برای نظام بوده است.

 سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از فداکاری‌های رزمندگان پرتوان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گفت: شهریور ماه دارای خاطرات تلخ و شیرینی است که  با شهادت شهیدان رجایی و باهنر آغاز می‌شود و با تحمیل جنگ ظالمانه به پایان می‌رسد.

 سیداسماعیل موسوی با بیان اینکه افتخار مسئولان در نظام اسلامی ایران خدمت گزاری به مردم است گفت: افتخاری بالاتر از خدمتگزاری وجود ندارد که نصیب مسئولان شده است.

 وی با قدردانی از حسن اعتماد استاندار بوشهر در انتصاب وی در پست سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: امیدوارم بتوانم با پیوند عاطفی و قلبی که با استاندار وجود دارد با خدمتگزاری صادقانه پاسخ اعتماد استاندار بوشهر داده شود.

 موسوی با قدردانی از خدمات پرآور در مدت مسئولیت در پست معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: سعه‌ صدر وی در عرصه‌های گوناگون خدمتی به ویژه صحنه‌های سیاسی اجتماعی مانند انتخابات قابل تقدیر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر