دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۷۰۰
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بر این باور است که با هدف توسعه شهر چغادک این استان باید نقشه ۲۰ ساله ترسیم شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری یکشنبه شب در نشست با مسئولان شهر چغادک افزود: این نقشه باید طبق استانداردهای جهانی طراحی و فضای مختلف آموزشی، فرهنگی، مسکونی، گردشگری چغادک در آن دیده شود.

 وی بیان کرد: شهر چغادک یکی از نقاط خوب فرهنگی در استان بوشهر است اما با توجه به مهاجرپذیر بودن این شهر لازم است کار فرهنگی بیشتری در آن انجام گیرد.

صفایی بوشهری ادامه داد: چغادک دارای تاریخی گرانبها است که باید بخوبی مورد توجه پژوهشگران قرار گیرد.

وی عنوان کرد: چغادک قبل از انقلاب نیز پناهگاه نیروهای انقلابی بوده و مردم این شهر شرایط و جایگاه امنی برای نیروهای انقلابی در این منطقه فراهم کرده بودند.

امام جمعه بوشهر گفت: این شهر دارای شرایط ویژه‌ای برای دستیابی به توسعه و پیشرفت است که باید با کار کارشناسی فرصت‌های توسعه این شهر شناسایی شود.

صفایی بوشهری بیان کرد: با توجه به موقعیت خاص شهر چغادک اجرای طرح‌های مناسب برای جلوگیری از سیل در این شهر اندیشیده شود.

 وی گفت: مساله فاضلاب از دیگر مسائل مهم و ضروری در شهر چغادک است که باید حل شود.

امام جمعه چغادک اظهارداشت: بی مهری زیادی به این شهر  شده این در حالی است که چغادک به عنوان ورودی استان باید جایگاه بالاتری پیدا می کرد.

حجت الاسلام رضا خدری افزود: بخش شدن چغادک به عنوان مطالبه مهم مردم می‌تواند بسیاری از مشکلات این شهر را حل کند.

وی تاکید کرد: این شهر با بیش از ۲۱ هزار نفر جمعیت  شرایط لازم را برای بخش شدن داراست.

خدری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ورودی چغادک ۳۰ سال قربانی می‌گیرد که انتظار است مسئولان ذیربط توجه ویژه ای به ساماندهی ورودی آن داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر