جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۸۸۴
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

فکرشهر: خدمت رسانی بهینه و گشایش در امور مردم مهمترین وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی است که تحقق این مهم به افزایش رضایت مندی مردم از نظام منجر خواهد شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، استاندار بوشهر شنبه شب در نشست کمیسیون نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز این استان افزود: با باز کردن برخی گره‌های اداری می‌توانیم مشکلات مردم را برطرف کنیم و تمام مدیران موظف هستند در این مسیر گام بردارند.

عبدالکریم گراوند اضافه کرد: فلسفه وجود مدیران، خدمت‌رسانی به مردم است و همه مسئولان موظف هستند نهایت توان و ظرفیت خود را برای جلب رضایت خاطر مردم به کار گیرند.

وی گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی با نگاه حمایت از واحدهای تولیدی استان باید نسبت به گره‌گشایی از مشکلات تولیدکنندگان اهتمام ورزند تا تولید و اشتغال با مشکل روبه‌رو نشود.

گراوند یادآورشد: رهبرمعظم انقلاب و رئیس جمهوری  بر لزوم حمایت از تولید تاکید دارند و ما مسئولان نیز موظف هستیم در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار گیریم.

وی اظهارداشت: به منظور روان‌سازی در امور باید تجهیزات مورد نیاز در پاسگاه‌ها و گلوگاه‌های نیروی انتظامی نصب شوند تا با کمترین معطلی در این اماکن اختلالی در کار تولید ایجاد نشود.

استاندار بوشهر  افزود: به منظور روان سازی کار مردم و کاهش معطلی مردم گمرکات استان از این به بعد پنجشنبه‌ها نیز تعطیل نیستند و اداره کل گمرک به خدمات رسانی به مردم ادامه می‌دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر