شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
استاندار در همایش روز جهانگردی عنوان کرد:
فکرشهر: سالاری با بیان اینکه مصداق مشخصی برای این موضوع بیان نمی کنم اظهارکرد: برخی خودشان یا بستگانشان در دولت پست نگرفته اند، به همین دلیل حاضرند برای اساسی ترین برنامه های توسعه ای...\r\n
کد خبر: ۶۰۱۴
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲

فکرشهر: استاندار بوشهرگفت: برخی که با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید منافعشان تامین نشده یا آسیب دیده، اساسی ترین طرح های توسعه ای دولت در استان را زیر سوال می برند.

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری در آیین گرامیداشت روز جهانی جهانگردی که در اداره میراث فرهنگی برگزار شد، افزود: برخی افراد ممکن است خودشان یا بستگانشان در دولت تدبیر و امید در این استان پست نگرفته باشند، به همین دلیل حاضرند برای اساسی ترین برنامه های توسعه ای استان مانع ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه مصداق مشخصی برای این موضوع بیان نمی کنم اظهارکرد: این افراد حتی اگر خود پیشنهاد دهندگان طرح های توسعه ای یادشده باشند وقتی منافعشان تامین نشده اصل کار را زیر سووال می برند و عقب می نشینند.

به نوشته ایرنا، استاندار بوشهر بیان کرد: مبنای کار نماینده ارشد دولت در این استان استقبال از نقد منصفانه است و انتظار داریم از طرح های مثبت برای توسعه پایدار دفاع و حمایت شود.

سالاری گفت: در محیط اداری تعریف و تمجید نمی خواهیم و از انتقاد استقبال می کنیم اما مهم ترین کمک به توسعه استان نیز انتقادی است که کارشناسی باشد.

وی افزود: باید ذهنیت خود را در موضوعات مختلف تغییر دهیم و با مشارکت جمعی زمینه توسعه پایدار استان را فراهم کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر