شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۸۳۷
جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸

فکرشهر: امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به عزم قاطع قوه قضاییه برای مبارزه با فساد، گفت: دستگاه قضایی برخورد با فساد را بدون هیچ ملاحظه‌ای ادامه دهد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه های این هفته نماز جمعه بوشهر شهادت امام چهارم شیعیان را تسلیت گفت و اظهار داشت: حضرت امام زین العابدین (ع) قهرمان پیام‌رسانی کربلا بود.

وی با اشاره به اینکه این امام بزرگوار با گریه‌ها، دعاها و بیان حقایق مکتب حسینی این جریان را پویا کرد، افزود: در صورتی که حضرت امام زین العابدین (ع) نبود پیام اباعبدالله در کربلا دفن می‌شد و هیچکس از پیام حسینی خبردار نمی‌شد.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به اول مهر و زمان بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: حرکت به سوی توسعه و مدیریت آینده کشور به دست دانش آموزان و دانشجویان است.

وی با بیان اینکه نسل آینده و مدیریت آینده و حرکت بالنده کشور به دست جوانان و نوجوانان است، اضافه کرد: مسئولان آموزش و پرورش و دبیران و معلمان و اساتید وظیفه خطیری بر گردن دارند. 

عزم قاطع قوه قضاییه برای مبارزه با فساد

حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به عزم قاطع قوه قضاییه برای مبارزه با فساد تاکید کرد: از دستگاه قضا می خواهیم برای حفظ انقلاب بدون هیچ ملاحظه ای با فساد برخورد شود.

وی با بیان اینکه ممکن است عده‌ای با اجرای عدالت ناراحت شده و از این مسائل نگران باشند، خاطرنشان کرد: اجرای عدالت ممکن است عده ای را خشمگین کند، اما طبیعتا رضایت پروردگار را در پی خواهد داشت.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد موضوع مذاکره با آمریکا تصریح کرد: حرف‌های ضد و نقیض آمریکایی‌ها ترفندهایی برای سردرگم کردم مسئولان کشور مقابل است اما به گفته مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی جمهوری عزت است و سردرگم نمی‌شود. 

دفاع مقدس ادامه دارد

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ادامه داد: جنگ علی رغم اینکه هزینه های مادی زیادی برای ما داشت و رزمندگان و جوانان برومند و فرماندهان رشید و مخلص ما را گرفت اما برکات جنگ بیش از صدمات آن بود.

حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس یکی از کم نظیرترین واقعه های تاریخ معاصر بود، افزود: دفاع مقدس ظرفیت عظیم مدیریت منحصربه‌فرد نظام دینی ولایت فقیه است که در دوران هشت ساله دفاع مقدس خود را نشان داد.

وی با بیان اینکه نتیجه جنگ تحمیلی پیروزی و سربلندی انقلاب و شکست دشمن بود گفت: جنگ نظامی تمام شد ولی جنگ اقتصادی، جنگ روانی و جنگ سیاسی دشمن همچنان ادامه دارد، لذا دفاع هم همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر