جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۶۰۰
پنجشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

فکرشهر - کورش امینی: كارگاه آموزشي آرگونومي در محيط كار به همت نظام نامه سلامت شهرستان گناوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فکرشهر، در اين كارگاه آموزشي، ابعاد ارگونومي و تاثير آن بر محيط كار و زندگي توسط دكتر «سيد حسين موسوي» ـ كارشناس ارشد مدیریت خدمات بهداشت و درمان و دكتراي تخصصی مدیریت سلامت در حوادث و فوریت ها ـ نكات آموزشي  لازم يادآوري شد. 

در اين كارگاه آموزشي يك روزه، ابعاد ارگونومی و تاثیر آن در حیطه های مختلف زندگی و کار و تعاريف مربوطه، توجه به ابعاد حسی و ذهنی و جسمی ارگونومی در افراد، ریسک فاکتور های بروز اختلالات عضلاتي عصبی در محیط کار و اختلالات اسکلتی عضلانی مربوط آسیب های ناشی از کار در ادارات و سایر مشاغل، علل شایع این بیماری ها، روش های پیشگیری از آسیبه ای ناشی از عدم رعایت نکات ارگونومی در محیط کار و مشکلات ناشی از آنها، تمرین های مهم فردی در احیا و بازتوانی آسيب هاي محیط کار، تمرین های تقویت عضلات بدن، توضیح سندرم تونل کارپال در کارمندان و راه های پیشگیری و درمان، نکات مهم ارگونومی در ارتباط کاری با لب تاب و کامپیوتر، نور و رنگ اتاق محل کار و نکات مرتبط، نکات مرتبط با صندلی و کار با ابزارهای مرتبط با کار، بيورتيم (كار با ذهن) و... و موارد آموزشي متعددي توسط سيد حسين موسوي بيان شد.

این کارگاه از سوی نظام نامه سلامت گناوه با همكاري فرمانداري و شبكه بهداشت اين شهرستان با حضور معاونين ادارات، نمايندگان سازمان هاي مردم نهاد، اصناف، هيات هاي ورزشي و... بر گزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر