جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۷۹۶
دوشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

فکرشهر ـ کوروش امینی: با حکم دیوان عدالت اداری، موسسه مطالعات انرژی، دانشگاه و پژوهشگاه صنعت نفت مشمول قوانین وزارت علوم شدند و انتقال کارکنان رسمی سه مجموعه به وزارت نفت فعلا آزاد است.

 به گزارش خبرنگار «فکرشهر»، با حکم نهایی هیات عمومی دیوان عدالت اداری و رد شدن اعتراض وزارت نفت به حکم آذر 1396 این مجموعه، موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی، دانشگاه و پژوهشگاه صنعت نفت به زودی مشمول قوانین وزارت علوم می شوند.

 در این راستا، دیوان عدالت اداری با صدور حکمی، تاکید کرده که این سه مجموعه به استناد ماده 10 مشمول قانون مقررات اداری و استخدامی کارکنان صنعت نفت نشده و قوانین اداری و استخدامی وزارت علوم حاکم بر فعالیت‌های این سه مجموعه شده است.

 بر این اساس، حقوق و مزایای کارکنان و اعضای هیات علمی شاغل در موسسه مطالعات انرژی، دانشگاه و پژوهشگاه صنعت نفت مطابق با آئین نامه استخدامی اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فن‌آوری محاسبه و پرداخت خواهد شد؛ ضمن این که وزارت نفت تاکید کرده امکان انتقال کارکنان و اعضای هیات علمی استخدام رسمی این سه مجموعه به شرکت‌های تابعه وزارت نفت مطابق با قوانین وجود دارد.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۵
بعد  آیا  دیوان عدالت اداری فراموش کرده که کلیه  کارکنان وزارت نفت شاغل در ساختمان های  مرکزی  تهران نیز عملیاتی نیستند  و  باید مشمول لایحه خدمات کشوری شوند ؟ چرا اداره آموزش و اداره پژوهش در شرکت ملی نفت عملیاتی است ولی در پژوهشگاه و دانشگاه عملیاتی محسوب نمی شود ؟ واقعا این حکم خنده دار است
ناشناس
|
-
|
جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
الان میخواهند پژوهشگاه را منحل کنند .و پروژه های نفتی را ازدست پژوهشگاه خارج کنند .و به شرکتهایی که به دست اقایون ستاری و زنگنه موازی با پژوهشگاه تاسیس کرده اند بدهند .یه کار کاسبی ردست حسابی برای خودشان درست کنند.
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر