سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۳۶۱
جمعه ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۶

فکرشهر: در آئینی با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور و نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس و فرماندار و مسئولین دشتی عملیات اجرایی ۵۰ پروژه عمران روستایی در این حوزه انتخابی آغازشد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در آئین کلنگ زنی  پروژه عمران روستایی در شهرستان دشتی گفت: ۲۵ پروژه عمران روستایی در شهرستان دشتی و ۲۵ پروژه عمران روستایی در شهرستان تنگستان همزمان  اغاز شده است.

محمد رضا شاملو افزود: این پروژه ها شامل بهسازی و آسفالت ۱۵۰ هزار متر مربع معابر عمومی، ۱۲ هزار متر مربع  فضای سبز بوستان روستایی  و طرح هادی است که  در  ۵۰ روستای این دو شهرستان اجرایی میشود .

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور اضافه کرد: برای اجرای این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۷۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی وزارت نفت تامین شده است.

شاملو به خدمات انجام شده در چند سال گذشته در زمینه احداث زمین چمن مصنوعی وبوستان روستایی اشاره کرد و افزود: استان بوشهر در زمینه ساخت زمین چمن مصنوعی و بوستان روستایی از استان های موفق و برتر کشور بوده است و در زمان  حاضر ۷۴ درصد روستاهای این استان دارای بوستان روستایی و زمین چمن مصنوعی  فوتبال هستند .

وی یادآورشد: استان بوشهر در زمینه اجرای طرح های هادی روستایی نیز  از استانهای موفق کشور است و تاکنون در ۴۰۸ روستای این استان  طرح هادی اجرایی شده است.

شاملو تاکید کرد: اجرای طرح هادی و بهسازی معابر روستا باعث توسعه روستاها و ماندگاری ساکنان و حتی  انعکاس مهاجرت معکوس از شهرها به روستا شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر