پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۱۱۴
يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۱

فکرشهر: آخرین آمار ابتلا و فوتی ناشی از کروناویروس جدید در کشور اعلام شد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، دکتر کیانوش جهانپور - رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، از افزایش مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در ایران خبر داد و گفت: آخرین یافته‌های آزمایشگاهی در کل بالغ بر ۳۸۵ مورد جدید ابتلای قطعی به بیماری کوید ۱۹ را در کشور ظرف ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته مجموعا ۳۰ مورد جدید بیماری در استان قم، ۱۷۰ مورد در استان تهران، گیلان ۲۸ مورد، مرکزی ۴۴ مورد، استان اصفهان ۱۳ مورد، فارس ۸ مورد، خراسان رضوی ۱۷ مورد، کرمانشاه ۲ مورد، لرستان ۸ مورد، سمنان ۳ مورد، مازندران ۱۱ مورد، همدان ۳ مورد، خراسان جنوبی ۲ مورد، البرز ۳۱ مورد، هرمزگان ۲ مورد، خوزستان ۹ مورد، سیستان و بلوچستان یک مورد، ایلام یک مورد و کرمان ۲ مورد جدید و ابتلای قطعی به این بیماری گزارش شده است.

جهانپور گفت: متاسفانه از میان موارد جدید این بیماری ۱۱ تن نیز جان خود را از دست دادند.

وی گفت: بنابراین در مجموع تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایران به ۹۷۸ تن افزایش یافت و متاسفانه آمار درگذشتگان بیماری به ۵۴ مورد رسید.

به گزارش «فکرشهر»، با تشخیص دو مورد کرونا در کرمانف تعداد استان هایی که هنوز گزارش قطعی از این بیماری نداشته اند، به چهار استان کاهش یافته که بوشهر، خراسان شمالی، زنجان و کهگیلویه و بویراحمد را شامل می شود.

تصویر زیر، استان های آلوده و میزان مبتلا و مرگ و میر در کشور را نشان می دهد:

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر