شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۲۶۶
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۱

فکرشهر: معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در ۱۱ ماه امسال بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۷۸ میلیارد ریال در بازار استان تشکیل شده است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، رضا جمالی بیان کرد: در ۱۱ ماه امسال ۶۹ هزار و ۶۱۱ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی در سراسر استان بوشهر صورت گرفته که از این تعداد ۳ هزار و ۶۳۳  فقره به ارزش ۷۸ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال منجر به تشکیل پرونده شده که این پرونده‌ها برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی افزود: تعداد بازرسی‌ها امسال ۱۷ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: همچنین در ۱۱ ماه امسال ۵ هزار و ۱۳۳ فقره بازرسی در زمینه کشف کالای قاچاق در استان صورت گرفته که منجر به تشکیل ۱۴۵ فقره صورتجلسه به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال شده و اموال کشف شده به انبار مدیریت فروش و جمع آوری اموال تملیکی استان تحویل شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۳ هزار و ۱۰۹ فقره گشت مشترک بازرسی با حضورتعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل استاندارد، اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی و فرمانداری در سطح بازار صورت گرفته است که منجر به تشکیل ۱۵۷۱ فقره پرونده تخلف به ارزش حدود ۱۴ میلیارد و ۸۱۶ میلیون ریال شده که این پرونده‌ها برای طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

جمالی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ و یا سامانه ۱۲۴.ir اعلام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر