جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۴۱۶
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

فکرشهر: معاون نظارت، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: چهار واحد نانوایی در شهر بوشهر به علت رعایت نکردن ضوابط و مقررات بهداشتی ابلاغی ستاد مقابله با کرونا پلمب شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، رضا جمالی بیان کرد: با توجه به مصوبه کمیته پدافند غیر عامل و ستاد پیشگیری از کرونا، در گشت مشترک بازرسی و نظارت از واحد‌های نانوایی شهر بوشهر در روز گذشته با حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت، تعزیرات حکومتی، اداره اماکن عمومی ناجا و اتاق اصناف، ۴ واحد نانوایی به‌علت رعایت نکردن نکات بهداشتی مقابله با کرونا به‌عنوان متخلف شناسایی و پلمب شدند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت موارد بهداشتی در واحد‌های صنفی گفت: گشت‌های مشترک بازرسی از واحد‌های صنفی به ویژه واحد‌های نانوایی به‌صورت مستمر و روزانه در سراسر استان در حال اجراست و در صورت مشاهده تخلف صنفی نظیر رعایت نکردن اصول بهداشتی مقابله با کرونا، از فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌شود.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: کلیه نانوایی‌ها باید ضمن استفاده از ماسک، دستکش و کلاه، اصول بهداشتی و ضدعفونی لازم را طبق ضوابط شبکه بهداشت و درمان رعایت کنند و دستگاه‌های پوز را در دسترس مشتریان خود قرار دهند تا از انتقال آلودگی‌ها و شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی و نانوایی‌ها به‌ویژه رعایت نکردن نکات بهداشتی در هنگام خرید نان مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ رسیدگی به شکایات مردمی یا تلفن ۱۹۰ شبکه بهداشت گزارش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر