پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۰۶۷۳
سه‌شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: توجه به حل مشکلات آسیب دیدگان اقتصادی بر اثر شیوع ویروس بیماری کرونا ضروری است و رسیدگی به این مشکلات در اولویت برنامه‌ریزی مسئولان استانی قرار دارد.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم گراوند در آیین اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه افزود: مردم استان بوشهر در مبارزه با کرونا همکاری همه جانبه‌ای داشتند تا جایی که کسبه و بازار در شهرهای مختلف به صورت خودجوش، کرکره مغازه‌ها را پایین کشیدند تا از شیوع این بیماری جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: در اجرای رزمایش مواسات خدمات مردم نیکوکار، سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد مستضعفان، آستان قدرس رضوی، کمیته امداد و دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی ستودنی است و سبب تسکین خاطر آسیب‌دیدگان از کرونا می‌شود.

استاندار بوشهر ادامه داد: خدمات ارزنده مردم سخاوتمند استان بوشهر در رسیدگی به نیازمندان و آسیب دیدگان و تولید ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده درخور تحسین است.

گراوند گفت: تنها راه مصون ماندن از بیماری کرونا رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است و این پروتکل‌ها باید کماکان در عرصه‌های مختلف به صورت جدی رعایت شود تا استان بوشهر همچنان کمترین آمار ابتلا به کرونا را داشته باشد.

وی بیان کرد: جبهه مدافع سلامت، پزشکان، پرستاران و دیگر دست اندرکاران در عرصه مقابله با بیماری کرونا خوش درخشیدند و خدمات این قشر ستودنی است.

در دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه ۳۵ هزار بسته حمایتی برای خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده ناشی از کرونا هدف‌گذاری شده‌است اما با همت مردم انتظار می‌رود بیش از ۲ برابر برنامه هدف‌گذاری بسته معیشتی توزیع شود.

در مرحله نخست رزمایش مومنانه در اول ماه مبارک رمضان بیش از ۳۰ هزار سبد غذایی در میان نیازمندان استان بوشهر در شهرها و روستاها توزیع شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر