چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نخستین سوگواره شعر عاشورایی استان بوشهر با عنوان «حجره‌های سرخ» به میزبانی روستای زائرعباسی دشتی برگزار شد.به گزارش فکرشهر، دبیر نخستین سوگواره شعرعاشورایی استان بوشهر که به میزبانی روستای زائرعباسی دشتی برگزار شد، اظهار کرد: امام حسین(ع) چراغ هدایت است.حجت‌الاسلام حسین فقیه گفت: امام حسین(ع) کشتی نجات است که ما را در دریای ظلمانی دنیا و دنیازدگی به ساحل سعادت می‌رساند.وی ادامه داد: امام حسین(ع) هم هدایت عامه است و هم مانند قرآن که راه را نشان می‌دهد و ارائه طریق می‌کند.
کد خبر: ۷۱۱۴
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹

فکرشهر: نخستین سوگواره شعر عاشورایی استان بوشهر با عنوان «حجره‌های سرخ» به میزبانی روستای زائرعباسی دشتی برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، دبیر نخستین سوگواره شعرعاشورایی استان بوشهر که به میزبانی روستای زائرعباسی دشتی برگزار شد، اظهار کرد: امام حسین(ع) چراغ هدایت است.

حجت‌الاسلام حسین فقیه گفت: امام حسین(ع) کشتی نجات است که ما را در دریای ظلمانی دنیا و دنیازدگی به ساحل سعادت می‌رساند.

وی ادامه داد: امام حسین(ع) هم هدایت عامه است و هم مانند قرآن که راه را نشان می‌دهد و ارائه طریق می‌کند.

فقیه خاطرنشان کرد: امیدواریم از این مکتب ابی عبدالله که هم مکتب معرفت و هم مکتب هدایت است بهره‌ای برده باشیم.

وی ضمن تقدیر از حضور شاعران در نخستین سوگواره شعر عاشورایی، گفت: هر چه در باب عاشورا بگوییم بازهم کم است زیرا واقعه کربلا و عاشورای حسینی از ماندگارترین وقایع تاریخی است که در گذر زمان مانده است و هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در نخستین سوگواره شعر عاشورایی استان بوشهر «حجره‌های سرخ»  سعید بیابانکی از تهران و محمدرضا احمدی‌فر، مجید عابدی، حیدر منصوری، خلیل شیخیانی، غلامرضا ابراهیمی، غلامرضا حیاتی از استان بوشهر به اجرای شعر پرداختند.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر