سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۸۶۶
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: ۴۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای در سال جاری به این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا مهرجو روز دوشنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان افزود: اعتبارات امسال این شهرستان در قالب ۱۲۷ پروژه تعریف و بین دستگاه‌های اجرایی  توزیع شده‌است که بیشترین اعتبارات باتوجه به حجم ترددها و وجود مشکلات جاده‌ای به  فصل حمل و نقل اختصاص دارد.

وی بیان کرد: اداره‌های استاندارد، محیط زیست، شیلات، منابع طبیعی، آموزش فنی و حرفه ای، آموزش وپرورش، بنیاد شهید و امو ایثارگران، تعاون، کار ورفاه اجتماعی، دامپزشکی، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،  فرهنگ و ارشاداسلامی‌، نوسازی و تجهیز مدارس، ورزش و جوانان، استانداری بوشهر، بنیادمسکن، جمعیت هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، جهادکشاورزی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، توزیع نیروی برق، سهامی آب منطقه‌ای، شهرک‌های صنعتی، آب و فاضلاب، شهرداری بندرریگ و گناوه، فرماندهی انتظامی، اوقاف و امورخیریه و  پزشک قانونی از دستگاه‌های اجرایی دارای پروژه هستند که اعتبار به آنها اختصاص یافته‌است.

وی گفت: باتوجه به اینکه ظرفیت‌های خیلی خوبی در قانون بودجه پیش بینی شده‌است از مدیران دستگاه‌های اجرایی و نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم بدلیل منابع بسیار محدود شهرستانی در استفاده از منابع ملی تلاش تا بتوانیم به مردم خدمات شایسته ارایه دهیم.

فرماندار گناوه اظهار داشت: توجه به عمران و آبادانی و رفع کمبود و نیازهای شهرستان از جمله بهداشت، درمان، آب، نقاط حادثه خیز و محیط زیست در اولویت قرار دارد و امیدواریم با تلاش همگانی از منابع و اعتبارات ملی به شهرستان تامین و بهره بگیریم.

شهرستان گناوه با ۱۰۵ هزانفر جمعیت در شمال استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر