جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۴۵۴
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: از ۲ هفته پیش با تدابیر ستاد ملی مقابله با کرونا و محدودیت‌هایی که در این استان اعمال شد در کنار فعال شدن پویش استفاده از  ماسک و همکاری و همراهی مردم روند ابتلا به کرونا در این استان ثابت شده‌است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، عبدالکریم گراوند در گفت و گوی زنده با شبکه سراسری خبر سیما افزود: با تلاش‌های صورت گرفته کادر درمان و همراهی مردم تعداد بستری‌های کرونا در استان بوشهر از ۳۴۰ نفر به ۳۱۲ نفر کاهش یافته‌است.

وی اضافه کرد: بهترین راه و کم هزینه ترین ابزار مقابله با کرونا استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی، ۹۶ درصد ادارات و بیش از ۶۰ درصد اصناف این استان پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کردند.

وی ادامه داد: در حالی که تا نیمه خرداد آمار فوتی های استان بوشهر ۱۳ نفر بود اما تنها در روز گذشته ۱۲ فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در این استان ثبت شد،  این آمار نشان می‌دهد اگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنیم در معرض تلفات بیشتری خواهیم بود اما امیدواریم با همکاری مردم و تلاش کادر درمان در روزهای آینده شاهد کاهش روند ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در استان باشیم.

از نیمه خرداد به بعد شاهد اوج ابتلا به کرونا در استان بوشهر بودیم طوریکه شمار افراد مثبت در استان از ۲ هزار نفر به هفت هزار و ۳۳۸ نفر رسید و شمار فوت شدگان نیز از ۱۳ به ۲۰۰ فوتی افزایش یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر