جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه ۳۰ تا ۳۵ درصد کلاس‌های درس با توجه به حجم آن به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود افزود: کلاس‌های با جمعیت ۳۰ یا ۴۰ نفر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود...
کد خبر: ۷۵۳۵۶
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۱

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه ۳۰ تا ۳۵ درصد کلاس‌های درس با توجه به حجم آن به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود افزود: کلاس‌های با جمعیت ۳۰ یا ۴۰ نفر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، علیمراد کرمی در حاشیه سی و چهارمین اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور بیان کرد: هدف اصلی این اجلاس استفاده از فناوری‌های نوین، استمرار و تداوم یادگیری و تربیت دانش‌آموز تمام ساعتی در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که در این اجلاس دو روزه آمادگی استان در شروع سال تحصیلی جدید بررسی می‌شود که البته تابع تصمیم‌گیری ستاد استانی و ملی کرونا نیز هستیم.
 
وی افزود: به‌واسطه ارتباطی که بین معلم و دانش‌آموز شکل می‌گیرد و نتایج بهتری در آموزش به دنبال دارد سعی می‌شود آموزش‌ها در سال تحصیلی جدید حضوری باشد به گونه‌ای که اگر استان در وضعیت سفید باشد ۱۰۰ درصد آموزش‌ها حضوری، اگر در وضعیت قرمز باشد آموزش‌ها مجازی و اگر در وضعیت زرد باشد کلاس‌ها به صورت تلفیقی یا ترکیبی از حضوری و مجازی خواهد بود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: در پایه‌های پایین‌تر ۲ روز آموزش حضوری و ۲ روز آموزش مجازی و ۲ روز تعطیل و در دوره‌های بالاتر ۲ روز آموزش حضوری و یک روز آموزش مجازی و دو روز تعطیل خواهد بود.
 
وی عنوان کرد: ۳۰ تا ۳۵ درصد کلاس‌ها با توجه به حجم آن به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و کلاس‌هایی با جمعیت ۳۰ یا ۴۰ نفر به صورت حضوری برگزار نمی‌شود.
 
کرمی گفت: در بعضی پایه‌ها مانند اول ابتدایی، در حد دو تا پنج دانش‌آموز برای آشنایی با معلم و فضای مدرسه باید در کلاس با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی حضور داشته باشند، زیرا امکان برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی برای آن‌ها فراهم نیست.
 
وی اظهار کرد: به گفته وزیر آموزش و پرورش به‌زودی سیم کارت‌های رایگان برای دانش‌آموزان فراهم می‌شود و در مناطقی که مشکل تلفن همراه دارند نیز ابزار ارتباطی تهیه و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر