شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۱۹۱
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۹

فکرشهر: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: امروز هزاران شهید رئیسعلی در بوشهر آماده جانفشانی به‌فرمان رهبر معظم انقلاب برای نابودی دشمنان هستند.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر دوشنبه در آئین تجلیل از فرماندهان، رزمندگان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و مقاومت در استان بوشهر اظهار داشت: رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس عمل صالحی را انجام و به دشمنان درس بزرگی دادند.

وی تصریح کرد: حمله رژیم بعث عراق به مرزهای ایران اسلامی با حمایت و پشتوانه بلوک غرب و شرق و تمام کشورهای جهان آغاز شد و جهان استکبار با تمام امکانات موجود به کمک رژیم بعث عراق آمد تا این انقلاب را در نطفه خفه کند.

صفایی بوشهری اظهار داشت: کاری که رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس انجام دادند هیچ تئوریسینی احتمال آن را نمی‌داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با علمدار خواندن رزمندگان دفاع مقدس خاطرنشان کرد: رزمندگان، تهدید جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کردند.

وی گفت: رمز پیروزی رزمندگان اسلام وحدت، ایمان، ولایتمداری و جهاد در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، علم و فناوری بود.

امام جمعه بوشهر دفاع و مقاومت را در استان بوشهر دارای فرهنگ دیرینه دانست و به نقش رئیس‌علی دلواری اشاره و تأکید کرد: دیروز اگر یک رئیس‌علی دلواری در برابر متجاوزان و استعمارگران می‌ایستاد امروز هزاران شهید رئیس‌علی در بوشهر آماده جانفشانی به‌فرمان رهبر معظم انقلاب برای نابودی دشمنان هستند.

هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس از فرماندهان، رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان بوشهر در آئین باشکوهی با رعایت پروتکل بهداشتی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین روز هفته دفاع مقدس، ظهر دوشنبه در مراسمی از فرماندهان، رزمندگان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و مقاومت در استان بوشهر تجلیل شد.

در این مراسم که هم‌زمان با سراسر کشور در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد از صدها فرمانده، رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت استان بوشهر تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر