جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۷۳۸
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۱

فکرشهر: نویسنده و کارگردان نمایش میدانی عاشورایی «نَهَب» گفت: این نمایش میدانی به مناسبت اربعین حسینی و با رعایت همه موازین بهداشتی اجرا می‌شود.

به گزارش فکرشهر، حسن بحرانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: داستان نمایش میدانی عاشورایی «نَهَب» با محتوای تبیین علل بی تفاوتی مردم نسبت به امام، نوشته شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در شهر آب‌پخش، مشغول تولید نمایش میدانی عاشورایی «نَهَب» هستیم که روزهای نهایی تولید را سپری می‌کنند. این اثر با محتوای تبیین علل بی تفاوتی مردم نسبت به امام، همراه با صحنه‌هایی پر از هیجان و جذاب و با نمایش حوادث روز عاشورا، تولید شده است.

بحرانی در مورد تاریخ اجرای نمایش در شهر آب‌پخش که از چه زمانی برگزار می‌شود گفت: از ۱۶ مهرماه (شب اربعین) به مدت ۱۰ شب از ساعت ۲۰ و ۳۰ در محل آرامگاه شهر آب‌پخش، در جوار قبور مطهر شهدای شهر برگزار می‌شود.

وی در مورد اینکه در ایام کرونایی چگونه و با چه تمهیداتی، این نمایش برگزار می‌شود تصریح کرد: تمام تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی (فاصله گذاری اجتماعی، ورود با ماسک و فضای آزاد و ضدعفونی صندلی‌ها و …) صورت گرفته تا مردم عزیزمان با خیالی راحت به تماشای این اثر بنشینند.

کارگردان نمایش میدانی عاشورایی «نَهَب» در اینکه از نظر مالی و پشتیبانی این اثر چگونه به مرحله تولید رسیده است افزود: این اثر با پشتیبانی کامل مردمی در حال تولید است و نسبت حمایت‌های مردمی به بقیه حمایت‌ها، بسیار نسبت بالایی است.

نمایش میدانی نهب اثر گروه نافع حوزه مقاومت شهید دستغیب آب‌پخش است که تهیه کننده این اثر علی نامی نظری و نویسنده و کارگردان آن حسن بحرانی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر