شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا تاریخ جمعه ۲۳ آبان ماه ۲۲۵ نفر است...
کد خبر: ۷۸۶۶۱
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۲

فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا تاریخ جمعه ۲۳ آبان ماه ۲۲۵ نفر است.

به گزارش فکرشهر، دکتر سعید کشمیری گفت: در  بیست‌وچهار ساعت گذشته ۴۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۲ مورد به کرونا قطعی است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۳۴ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه ۱۹ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که در ۲۳ آبان ماه تأیید و اعلام شد گفت: متأسفانه دو آقای ۶۸ و ۷۶ ساله باسابقه بیماری قلبی و یک جوان ۲۱ ساله بدون سابقه بیماری براثر ابتلا به کرونا جان خود را ازدست‌دادند.

وی ادامه داد: با ثبت موارد فوتی جدید، تاکنون ۷۵۴ هم استانی براثر ابتلا به کرونا جان خود را ازدست‌داده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۲۰ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

دکتر کشمیری عنوان داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۶۱۸۲ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران، 23 آبان 1399

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد بروز و فوتی ناشی از کووید-۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۲۳ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۷۳۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۹۶۷ نفر از آنها بستری شدند.

وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۳۸ هزار و ۳۲۲ نفر رسید.

لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۶۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۰ هزار و ۵۸۲ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تا کنون ۵۴۶ هزار و ۶۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

به گفته وی، ۵۶۳۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری افزود: تا کنون پنج میلیون و ۴۲۴ هزار و ۴۷۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی گفت: استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر