پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۷۳۶
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

فکرشهر: مشاور اموراجرایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با تلاش کادر درمان و مدافعان سلامت در این ۹ ماه طاقت‌فرسا شیوع کرونا هیچ بیماری در این استان از دریافت خدمات محروم نمانده است.

ه گزارش فکرشهر، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به نقل از دکتر امیرحسین دارابی اعلام کرد: بحران بیماری کرونا باعث شد همه ارکان جامعه واحد و یکپارچه در راستای مبارزه با بیماری تلاش کنند و این اتحاد نشان از درک بالای همه از موقعیت به وجود آمده است.

وی ضمن تقدیر از حرکت خودجوش صنوف در تعطیلی روزهای ابتدایی ورود ویروس کرونا به کشور بیان کرد: تصمیم‌های قاطع و به‌موقع و صحیح حاصل همفکری همه‌جانبه است.

رئیس دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشر تصریح کرد: مصوباتی که در ستاد استانی مقابله با کرونا تصویب و اجرایی شد، نشان از مشارکت اجتماعی و همه‌جانبه در مقابله با این ویروس داشت.

دکتر دارابی بابیان اینکه اجرای ۴۱ پروژه طی ۴ سال در جنوب استان، انقلابی در زیرساخت‌های حوزه سلامت این منطقه بوده است افزود: منطقه ویژه و شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی علاوه بر تأمین تجهیزات، اقدامات ارزشمندی در راستای کمک به حوزه سلامت انجام داده‌اند.

وی گفت: با اجرای بیش از ۴۱ پروژه در ۴ سال گذشته  در جنوب استان عمر سازه‌های فیزیکی حوزه بهداشت و درمان  به زیر ۱۰ سال کاهش یافته است.

دکتر دارابی افزود: اعلام احداث بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی رازی در شهرستان عسلویه توسط رئیس‌جمهوری حاصل پیگیری‌های رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و درمان، شوراها و مسئولان شهرستان عسلویه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر