چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سخنگوی شورای اسلامی شهر گناوه گفت: طرح استیضاح شهردار این بندر که ازسوی پنج عضو این شورا تهیه و به شهردار ارایه شده بود، مسکوت ماند.به گزارش فکرشهر، زهرا عرب زاده در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: باتوجه به اهمیت و تخصصی بودن بسیاری از موضوعات طرح، از نظرات افراد صاحب نظر بهره گرفته و جلسات متعدد برگزار شد و از شهردار خواسته شد تا نسبت به برطرف کردن ابهامات و نواقصی که درحوزه های مختلف شهرداری که در طرح به آن اشاره شده درمدت تعیین شده اقدام کند.
کد خبر: ۷۸۹۶
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۱

فکرشهر: سخنگوی شورای اسلامی شهر گناوه گفت: طرح استیضاح شهردار این بندر که ازسوی پنج عضو این شورا تهیه و به شهردار ارایه شده بود، مسکوت ماند.

به گزارش فکرشهر، زهرا عرب زاده در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: باتوجه به اهمیت و تخصصی بودن بسیاری از موضوعات طرح، از نظرات افراد صاحب نظر بهره گرفته و جلسات متعدد برگزار شد و از شهردار خواسته شد تا نسبت به برطرف کردن ابهامات و نواقصی که درحوزه های مختلف شهرداری که در طرح به آن اشاره شده درمدت تعیین شده اقدام کند.

وی گفت: پنج عضو این شورا ، طرح استیضاح را باتوجه به ادای سوگندی که در پیشگاه خداوند خورده و به منظور همراهی و حرکت مبتنی بر قانون، پیگیری مطالبات و آگاهی بخشی به مردم، ایجاد تحول در ساختار توسعه و مدیریت شهری، بررسی و نظارت بیشتر و شفاف سازی بر عملکرد مدیریت شهرداری تهیه کردند. 

وی به بندهای اشاره شده ازسوی این پنج نفر در طرح اشاره کرد و گفت: توجه نکردن به ماده 79 قانون شهرداری ها و ارایه ندادن بیلان شش ماهه، پیگیری نشدن مصوبات کمیسیون ماده 100 شهرداری ها، توجه نکردن به برخی مصوبات شورای اسلامی شهر و اجرایی نشدن آنها و ضعف در حوزه خدمات شهری از مهم ترین بندهای این طرح است.

وی اجرای طرح و قراردادها بدون ارجاع به شورای اسلامی شهر برای تایید و بررسی بیشتر و مشخص نشدن بدهی های شهرداری را از دیگر بندهای اشاره شده عنوان کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گناوه گفت: محمود شهبازی، سلیمان نظامپور، علی اکبر خرم آبادی، مهوش صفوی و خود از اعضای طرح استیضاح بودند.

رییس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: سوالات طرح استیضاح پنج عضو این شورا به شهردار اعلام و ایشان نیز در مهلت قانونی جواب آنان را به صورت مکتوب به شورا ارایه داد.

نادرپهلوان زاده افزود: درجلسه ای که برای استیضاح شهردار برگزارشد این عده حضور نیافتند و اعلام کردند که ازاین طرح صرفنظر کرده و درنهایت جلسه استیضاح منتفی شده است.

محمدرضا عرب زاده شهردار بندرگناوه گفت: به همه سووالات طرح استیضاح پنج عضو این شورا در مدت قانونی جواب داده و با آنان نیز به تفاهم رسیدم ضمن اینکه تعهدی نیز از من گرفته نشده است.

شورای اسلامی شهر گناوه دارای 9 عضو است.

شهرگناوه باحدود 70 هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قراردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر