شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا تاریخ جمعه ۲۱ آذرماه ۹۷ نفر است...
کد خبر: ۸۰۲۰۸
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۷

فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا تاریخ جمعه ۲۱ آذرماه ۹۷ نفر است.

به گزارش فکرشهر، دکتر سعید کشمیری گفت: در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۳۴ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۳مورد به کرونا قطعی است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۱۹ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه ۱۱ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ۲۱ آذرماه گفت: خوشبختانه مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در ۲۱ آذرماه ثبت نشد.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۸۲۴ نفر در استان بوشهر براثر ابتلا به این ویروس جان خود را ازدست‌داده‌اند که از این تعداد ۵ مورد مشکوک به کرونا بوده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۱۴ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

دکتر کشمیری خاطرنشان ساخت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۷۰۹۵ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران، 21 آذر 1399

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد شناسایی و فوتی ناشی از کووید۱۹ در کشور را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۲۱ آذر ماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹هزار و ۵۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۰۸ تن از آنها بستری شدند.

وی گفت: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۹۲هزار و ۶۱۷ تن رسید.

به گفته لاری، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۱ هزار و ۷۲۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون ۷۸۷هزار و ۸۵۳ نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی افزود: ۵۷۶۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری ادامه داد: تا کنون ۶میلیون و ۶۱۱هزار و ۷۸۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی گفت: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۳۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۶ شهرستان نارنجی و ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر