جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۰۷۵
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۱

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: ۹ دی در حقیقت، انقلاب اسلامی را در برابر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان بیمه و مقتدرتر کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه بصیرت افزود: ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و به حزب و گروه و جناح خاصی اختصاص ندارد و متعلق به همه ایران اسلامی است و نباید فراموش شود.

وی اظهارکرد: مردم نستوه و بابصیرت ایران اسلامی با  حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۹ دی ۸۸ با حمایت قاطع از ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب، نقشه‌های شوم فتنه گران و دشمنان را خنثی و برملا کردند.

رکنی حسینی گفت: رهبرمعظم انقلاب بارها فرمودند واژه بصیرت، قطب نما و ناجی کشور از فضای غبارآلود است که توانسته فتنه‌ها و آشوب‌ها را از میان بردارد.

امام جمعه گناوه افزود: در طول تاریخ انقلاب کسانی که در فضای غبارآلود فتنه‌ها گرفتار و از مسیر اصلی آن و ولایت جدا شدند بخاطر نداشتن بصیرت بوده است.

وی با اشاره به اینکه از ۹ تا ۱۹ دی به عنوان دهه بصیرت نام‌گذاری شده‌است، گفت: در این دهه با شعار دهه بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی در این شهرستان برنامه‌های متنوع و مختلفی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

رکنی حسینی ادامه داد: در این دهه سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س)، سالروز شهادت سردار محبوب دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، اربعین شهادت شهید هسته‌ای محسن فخری زاده، انتقام ایران از آمریکا با پرتاب شلیک موشک به پایگاه عین الاسد که درطول تاریخ سابقه نداشته‌است و  سالروز قیام خونین مردم قم به نحو باشکوه گرامی داشته خواهد شد.

امام جمعه گناوه گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب "شهید حاج قاسم سلیمانی، جهان پهلوان و قهرمان ایرانی مقاومت است که زندگی، شخصیت و جهاد او تجلی ارزش‌های اسلامی، دینی و نماد ارزش‌ها و خصلت‌های ایرانی است" .

وی افزود: رفتار و کردار شهید سلیمانی برای همه ما الگو و اسوه است و باید ویژگی‌های اخلاقی و انقلابی و ولایتمداری ایشان برای نسل جوان تبیین و بازگو شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار گناوه گفت: مردم غیور و مقاوم ایران اسلامی همواره از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت حمایت و پشتیبانی کرده‌اند.

دانیال اسفندیاری افزود: مراسم ۹ دی امسال به رغم شرایط کرونایی باید به نحو شایسته و باشکوه و کیفیت‌دار برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه گفت: ۹ دی برگ زرینی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی به ثبت رسیده‌است که  تا همیشه ماندگار خواهد ماند.

ضرغام مردانی افزود: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته، در دهه بصیرت برنامه‌های مختلفی با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهر و روستاهای این شهرستان برگزار خواهد شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر