جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۴۸۲
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناوه گفت: اجرای پروژه لایه حفاظتی ( فوگسیل) جاده بزرگراهی گناوه - برازجان با هزینه ۱۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی آغاز شد.

بهگزارش فکرشهر، سیداابوالحسن علوی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این پروژه با هدف نگهداری و پوشش حفاظتی سطح روی آسفالت این جاده به طول ۳۵ کیلومتر از پلیس راه تا بعد از روستای چهارروستایی در انتهای حوزه استحفاظی اجرایی شده‌است.

وی اظهارکرد: با توجه به اینکه سطح روی آسفالت راه‌ها به مرور زمان بر اثر آفتاب و گرما ، عبور خودروها و ترافیک کارآیی و کیفیت خود را از دست می‌دهد و دچار فرسایش می‌شوند، این پروژه اجرایی شد.

علوی گفت: یکی از روش‌های نگهداری و مرمت سطح آسفالت، قیرپاشی به عنوان فوگسیل است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناوه افزود: همچنین برای آشکارسازی و رفع نقاط حادثه‌خیز،  تاور شناور تقاطع روستای کدایی در بزرگراه گناوه به برازجان با اعتباری حدود یک میلیاردریال از محل اعتبارات ملی نصب شده‌است.

وی اضافه کرد: کل راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان شامل اتوبان، راه اصلی و روستایی و فرعی نزدیک به ۴۰۰ کیلومتر است که درسال جاری، نگهداری و ایمنی آنان با اعتباری نزدیک به ۱۳ میلیارد ریال از محل استانی و شهرستانی جدا از پروژه فوگسیل بصورت مستمر در دست اجرا است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در مسیر  محورهای مهم مواصلاتی جنوب کشور قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر