پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۸۴۸
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۲

فکرشهر: نماینده دانشجویی و صنعتی ستاد توسعه فناوری نانو در استان بوشهر گفت: انجمن نانو دانشگاه خلیج فارس برای دومین سال پیاپی از سوی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی ریاست جمهوری، به عنوان نهاد برگزیده کشوری انتخاب شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، بنیامین بردبار روز یکشنبه در این ارتباط افزود: ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی ریاست جمهوری، با هدف تقدیر از فعالیت‌های یک‌ساله فعالان ترویج دانشگاهی فناوری نانو، هرسال نهادهای ترویجی دانشگاهی برگزیده را انتخاب می‌کند.

وی بیان کرد: این جشنواره به عنوان بزرگترین رویداد نهادهای ترویجی فناوری نانو کشور، امسال برای بار دوم با شرکت بیش از ۱۵۰ نهاد برگزار و سه نهاد به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

 بردبار عنوان کرد: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، مسابقه‌ها و نمایشگاه‌های علمی، بازدید علمی، جلسه‌های بحث و گفت و گو با عنوان نانوگپ، برگزاری مسابقه ملی فناوری نانو در کشور و فعالیت علمی در قالب نشریه علمی ترویجی نشریه علمی ترویجی میلیاردیم از فعالیت‌های انجمن نانو است.

نماینده دانشجویی و صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در استان بوشهر گفت: انجمن علمی دانشجویی بین رشته نانو دانشگاه خلیج فارس از سال ۱۳۹۶ آغاز به کار کرد و اکنون افزون بر ۸۰ عضو عادی و ۲۰ عضو فعال دارد.

وی یادآور شد: این انجمن زیر نظر معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و دانشکده مهندسی نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت می‌کند و در سال گذشته نیز موفق شد در جشنواره آثار رسانه‌ای ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و جشنواره تقدیر از مروجان فناوری نانو برگزیده شود و نشریه میلیاردیم نیز در بین آثار برگزیده کشوری قرار گرفت.

دانشجوی کارشناسی ارشد شیمی دانشگاه خلیج فارس اضافه کرد: برگزیده شدن در رویداد نانو استارت‌آپ در سال گذشته و برگزیده شدن چند تن از دانشجویان دانشگاه خلیج فارس در نهمین مسابقه ملی فناوری نانو از دیگر افتخارهای انجمن نانو این دانشگاه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر