جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۱۸۵
چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

فکرشهر: معاون جمعیت هلال احمر کشور گفت: برای صدور مجوز‌های لازم به منظور تامین دارو‌های خاص در داروخانه جمعیت هلال احمر استان به همکاری بیشتر استاندار نیاز است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، فرید مرادیان در نشست با استاندار بوشهر بیان کرد: امروزه جمعیت هلال احمر با وجود تحریم‌ها و کمبود امکانات، توانسته است تسکینی برای آلام مردم در حوادث به ارمغان بیاورد و حمایت داخلی از تامین لوازم درمانی و دارویی می‌تواند در حوادث به سرعت عمل کند.

او ادامه داد: یکی از ملزومات مهم در بحث درمان در حوادث، تامین دارو‌های خاص است که در صورت بحران، اقلام ضروری کمیاب می‌شود و این بخش عملیات درمانی ما را با مشکل مواجهه می‌کند و در این زمینه به همکاری استاندار بوشهر برای صدور مجوز‌های لازم به منظور تامین دارو‌های خاص در داروخانه جمعیت هلال احمر استان نیاز است.

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر هم با قدردانی از تلاش‌های بی وقفه جمعیت هلال احمر در سال گذشته گفت: با جدیت پیگیر این موضوع هستیم و با اقدامات صورت گرفته در حال رایزنی با وزارت بهداشت برای صدور مجوز‌های لازم و تامین دارو‌های خاص و مورد نیاز هم استانی‌ها در داروخانه جمعیت هلال احمر استان بوشهر هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر