پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۵۶۳
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۷

فکرشهر: تحقق شعار سال رهبر انقلاب در اولویت شرکت آبفا استان بوشهر قرار گرفت.

به گزارش فکرشهر به نقل ازروابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، عبدالحمید حمزه پور در تشریح این خبر اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در چند سال گذشته پروژه‏ های شاخص و متنوعی را در استان بوشهر اجرا کرده که اتمام آنها نوید بخش پایان کمبود آب شرب در استان بوشهر است.

وی بیان کرد: در راستای تحقق شعار سال سعی بر این است تا با پشتیبانی و مانع زدایی از پروژه ظرفیت تولید آب شیرین‎کن‌‏های استان به ظرفیت موردنیاز استان برسد.

وی گفت: اجرا شبکه فاضلاب در شهرستان‏های ساحلی، آب شیرین‎کن‎ها و نوسازی شبکه‏‌های توزیع از اولویت‏‌های اصلی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر است که در این زمینه پروژه‏های مختلفی در استان وارد فاز اجرایی شده و برخی دیگر نیز عملیات اجرایی آن در سال جاری آغاز می‏‌شود.

حمزه‎پور اظهار داشت: رسالت اصلی شرکت آبفا بوشهر در بخش تولید مرتبط با تولید آب شرب از دریا با آب شیرین‎کن ها است که در این حوزه پروژه‎های شاخصی در حال اجرا است.

وی افزود: با بهره‏‌برداری از این پروژه شاخص مشکل تاریخی کمبود آب شرب این مناطق برای همیشه برطرف خواهد شد.

حمزه پور اظهار داشت: در موضوع تامین آب شرب بخش مهمی از این رسالت بر عهده مشترکان است که باید با مصرف بهینه آّب به پایداری آب شرب استان کمک کنند.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز در این راستا تلاش دارد تا نوسازی شبکه‏‌های فرسوده و کاهش هدررفت بتواند به سهم خود گامی ارزشمند در جهت پایداری منابع تامین آب شرب استان بردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر