پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بازارچه خیریه با هدف حمایت و کمک به سالمندان نیازمند روزشنبه با حضور نایب رییس انجمن تخصصی مددکاری اجتماعی ایران و جمعی از مددکاران درشهر برازجان استان بوشهر راه اندزای شد.به گزارش فکرشهر، نایب رییس انجمن تخصصی مددکاری اجتماعی ایران دراین آیین با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه گفت: وقف درامور خیریه سرچشمه ای همیشه جاودان و ماندگار برای انسان ها است.سکینه الماسی افزود: راه اندازی چنین بازارچه های خیریه با هدف کمک به نیازمندان از کارهای نیکو و حسنه است و خواستار استمرار و توسعه و رونق چنین اقداماتی در دیگر شهرستان ها در سطح کشور شد.
کد خبر: ۸۶۸۴
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: بازارچه خیریه با هدف حمایت و کمک به سالمندان نیازمند روزشنبه با حضور نایب رییس انجمن تخصصی مددکاری اجتماعی ایران و جمعی از مددکاران درشهر برازجان استان بوشهر راه اندزای شد.

به گزارش فکرشهر، نایب رییس انجمن تخصصی مددکاری اجتماعی ایران دراین آیین با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه گفت: وقف درامور خیریه سرچشمه ای همیشه جاودان و ماندگار برای انسان ها است.

سکینه الماسی افزود: راه اندازی چنین بازارچه های خیریه با هدف کمک به نیازمندان از کارهای نیکو و حسنه است و خواستار استمرار و توسعه و رونق چنین اقداماتی در دیگر شهرستان ها در سطح کشور شد.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه های انجمن تخصصی مددکاری اجتماعی ایران انسجام بخشی، حمایت، ارائه مشاوره به مدیران در حوزه مددکاری برای برنامه ریزی بهتر درسطح کشور و حمایت از حوزه مددکاری اجتماعی است.

الماسی گفت: دراین بازارچه که شاهد حضور فعال مددکاران هستیم مددکاران در این حوزه به عنوان یک کارگروهی اجتماعی هستند که هدفشان ترویج سنت حسنه وقف با تکریم سالمندان است.

وی افزود: حمایت از مددکاران درجامعه، اسکان و ترغیب خیرین درامورخیریه و وقفی در این برنامه ها از اهداف مهم انجمن تخصصی مددکاری اجتماعی ایران است.

مسوول اجرایی نمایشگاه بازارچه خیریه در برازجان گفت:10 گروه مددکاری اجتماعی با استعداد حدود 120 مددکار اجتماعی و گروه های دانشجویی در پنج غرفه در این نمایشگاه فعالیت می کنند.

حکیمه آب رخت افزود: همه وسایل عرضه شده دراین نمایشگاه با خلاقیت و هنر خود دانشجویان و فعالان حوزه مددکاری تهیه و درست شده است.

وی بیان کرد: از مهمترین وسایل عرضه شده دراین نمایشگاه عمده صنایع دستی و تزئینی منطقه، کیف و بافتنی ها، صنایع غذایی و انواع دسرها، و صنایع کشاورزی است.

به گزارش ایرنا، آب رخت اضافه کرد:کلیه درآمدهای حاصل از این بازاچه به صورت صددرصد جهت کمک وحمایت از سالمندان استان بوشهر وقف و هزینه می شود.

درحاشیه این بازاچه موسسه خیریه آبشار عاطفه ها امام رضا(ع) نیز برای حمایت از سالمندان و تداوم این اقدامات حسنه مقداری از اجناس این نمایشگاه را به مبلغ 10 میلیون ریال خریداری کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر