جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بخشدار بوشکان گفت: زلزله های 5 و 4.2 ریشتری شب گذشته و ظهر امروز در این بخش هیچ تلفات و خسارتی نداشته است.به گزارش فکرشهر، سید کاظم موسوی در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به نگرانی مردم از وقوع زلزله های پی درپی دو هفته اخیر، ترس از وقوع زمین لرزه های بیشتر و شدیدتر و درخواست آنها برای چادر با همکاری فرمانداری دشتستان و جمعیت هلال احمر این شهرستان یکهزار و 170 تخته چادر درحال توزیع میان یکهزار و 208 خانوار شهری، روستایی و عشایری این منطقه است.
کد خبر: ۸۹۰۷
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: بخشدار بوشکان گفت: زلزله های 5 و 4.2 ریشتری شب گذشته و ظهر امروز در این بخش هیچ تلفات و خسارتی نداشته است.

به گزارش فکرشهر، سید کاظم موسوی در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به نگرانی مردم از وقوع زلزله های پی درپی دو هفته اخیر، ترس از وقوع زمین لرزه های بیشتر و شدیدتر و درخواست آنها برای چادر با همکاری فرمانداری دشتستان و جمعیت هلال احمر این شهرستان یکهزار و 170 تخته چادر درحال توزیع میان یکهزار و 208 خانوار شهری، روستایی و عشایری این منطقه است.

وی گفت: این تعداد چادر در شهر بوشکان، روستاهای شلدان، امام زاده، ایل شهر، حاجی آباد و روستاهای عشایر اسکان یافته چنیر، تنگ خون و منصورآباد توزیع می شود.

در دو هفته اخیر حدود 10 زلزله و پس لرزه با شدت های متفاوت بین 5.2 تا 3.5 ریشتر در بخش بوشکان رخ داده که برخی از آنها باعث خسارت جزیی به منازل مسکونی داشته و موجب ریزش کوه و بسته شدن راههای روستایی شده است.

بخش بوشکان ازتوابع شهرستان دشتستان درفاصله 150 کیلومتری شرق بوشهر در منطقه کوهستانی واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر