شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۳۰۳
يکشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲

فکرشهر: استاندار بوشهر با بیان اینکه هیچگونه خدشه‌ای نباید به انتخابات وارد شود، گفت: تحرک انتخاباتی خارج از چارچوب قانون پذیرفتنی نیست.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند ظهر یکشنبه در نشست مشترک فرمانداران استان بوشهر اظهار داشت: انتخابات مهمی را در پیش رو داریم و همه دستگاه‌ها باید همکاری و تلاش مناسب را در برگزاری انتخابات باشکوه داشته باشند.

وی با بیان اینکه ما در مورد رأی مردم در برابر ملت و فردای قیامت مسئولیم تصریح کرد: انتخابات متعلق به مردم است و کوچک‌ترین خدشه‌ای نباید به آن وارد شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: همه تلاش عوامل اجرایی انتخابات، برگزاری این رویداد مهم بر اساس قانون باشد و اغماض و چشم پوشی از قانون از سوی عوامل اجرایی پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه تحرک انتخاباتی خارج از چارچوب قانون پذیرفتنی نیست و نباید اجازه دهیم این روند انجام شود افزود: مستندسازی، سلامت انتخابات، پایبندی به قانون، رصد فضای انتخابات از سوی فرمانداران جدی گرفته شود.

گراوند با بیان اینکه رسانه‌ها در برنامه‌های انتخاباتی، فضا را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند خاطرنشان کرد: کارهای صورت گرفته از سوی دولت با وجود تحریم و مشکلات مالی و شیوع کرونا مایه افتخار است.

وی بیان کرد: گفتمان امید همواره سرلوحه سخنرانی‌ها و برنامه‌های فرمانداران باشد. برخی تلاش می‌کنند کارهای خوب دولت در زمینه منطقه آزاد، طرح‌های آبرسانی و … را تخریب کرده و نگاه‌های صرف سیاسی موجب شده خدمات مثبت دولت کمرنگ جلوه کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر