جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۸۵۸
جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

فکرشهر: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: مشارکت مردم را در انتخابات امروز تا کنون مطلوب بوده است و اگر همین روند ادامه یابد این افتخار نصیب مردم بوشهر خواهد شد که نسبت به کل کشور مشارکت خوبی در انتخابات داشته‌اند.

به گزارش فکرشهر، محمدتقی ایرانی در گفتگو با شبکه استانی سیما، با قدردانی از مردم که در ساعات اولیه حضوری پرشور در انتخابات داشتند، بیان کرد: مقدمات برگزاری انتخابات از ماه‌ها پیش صورت گرفته و انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا از ساعت ۷ صبح امروز بدون هیچ اخلالی آغاز شد.
 
وی افزود: با وجود اینکه باید از سامانه الکترونیک برای برگزاری انتخابات استفاده می‌شد، همه مقدمات برقراری ارتباط فراهم شد و کمترین مشکل را در این زمینه داشتیم.
 
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر عنوان کرد: با زمان سنجی مردم استان بوشهر افتخاری برای مقابله با دشمنان کسب شد، زیرا در حالی که در دوره‌های پیش مردم بیشتر بعدازظهر‌ها پای صندوق‌های رای حضور می‌یافتند امسال از صبح شاهد حضور مردم بودیم.
 
وی با بیان اینکه با تلاش عوامل اجرایی، نظارت و امنیتی انتخابات بدون مشکل در حال برگزاری است ادامه داد: در حوزه بوشهر انتخابات شورای اسلامی شهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود که بر این اساس از شهروندان خواستیم که علاوه بر شناسنامه، کارت ملی را هم به همراه داشته باشند، افزون بر این که برای رعایت اصول بهداشتی از همه رای‌دهندگان در سراسر استان خواسته شد که ماسک، دستکش و خودکار با خود داشته باشند تا کمترین مشکلی برای سلامتی‌شان پیش نیاید.
 
ایرانی بیان کرد: ما امروز دو انتخابات را داریم که شرکت در هر دو حق مردم است یکی برای تعیین سرنوشت ملی است با انتخاب رئیس جمهور و دیگری برای تعیین سرنوشت شهر و روستا با انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر و روستا.
 
وی با تشکر از تلاش نیرو‌های انتظامی، امنیتی و اعضای ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی عنوان کرد: برخی گزارش‌ها به دستمان رسید در زمینه اینکه برخی افراد جلوی شعب خلاف قانون تجمع می‌کنند که تذکر داده شد و از برخی هم تعهد کرفته شد تا انتخابات را سالم برگزار کنیم.
 
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: زمان انتخابات با توجه به شرایط شعب و نظر فرمانداران تمدید می‌شود و ما تا ساعت ۲۴ امروز در خدمت مردم هستیم.
 
ایرانی مشارکت مردم را در انتخابات امروز خوب ارزیابی کرد و گفت: اگر همین روند ادامه یابد با حضور مردم در ساعات باقی مانده از انتخابات، این افتخار نصیب مردم بوشهر خواهد شد که نسبت به کل کشور مشارکت خوبی در انتخابات داشته‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر