شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۹۴۱
شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حضور حماسی مردم ایران در انتخابات 28 خردادماه بویژه در این استان نشان از ولایتمداری، بصیرت، هوشمندی و حضور به موقع در صحنه‌های سرنوشت ساز و دشمن ستیزی آنان است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز شنبه در پیامی که نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، افزود: بار دیگر این مردم گرانقدر برگ زرینی به تاریخ تابناک این استان افزودند.

وی اضافه کرد: بدینوسیله از حضور حماسی مردم استان بوشهر در صحنه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکر و قدردانی می‌کنم.

صفایی بوشهری اظهار کرد: از تمامی نامزدها و منتخبان، عوامل اجرایی و نظارتی، ستادهای انتخاباتی، رسانه‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج ، روحانیت، شورای نگهبان و ستاد مقابله با بیماری کرونا تشکر و قدردانی می‌شود.

وی ادامه داد: امید می‌رود مسئولان پاسخگو، قدردان و در خدمت مردم استان بوشهر و همواره موفق و کوشا باشند و همه در کنار هم و در سایه هدایت‌های رهبر معظم انقلاب بتوانند در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از آرمان‌ها، ارزش‌ها و هدف‌های مقدس آن نظام ولایی و خدمت به مردم حفاظت و تلاش کنند.

در استان بوشهر ۷۹۷ هزارو ۹۵۱ نفر حائز شرایط رای بودند که از این میزان ۵۸.۶ درصد در انتخابات روز ۲۸ خرداد شرکت کردند.

شمار شعبه‌های اخذ رای در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در بوشهر نسبت به دوره گذشته با افزایش ۶ درصدی شامل ۶۸۰ شعبه ثابت و ۱۹۸ شعبه سیار بود.

شمار شعبه‌های اخذ رای برای انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز با ۱۰ درصد افزایش نسبت به دوره قبل ۹۱۷ شعبه بود.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهر بوشهر در ۹۳ شعبه اخذ رای به صورت تمام الکترونیک برگزار شد.

 در این انتخابات ۸۶۸ نامزد برای راه‌یافتن به شوراهای اسلامی شهر و ۲ هزار و ۶۱۴ نامزد برای تصدی کرسی‌های شوراهای روستایی استان بوشهر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

با هدف ایجاد نظم حداکثری و برگزاری انتخاباتی سالم ۲۵ هزار نفر از عوامل اجرایی، اعضای شعب، بازرس و ماموران نیروی انتظامی در برگزاری این رویداد مهم همکاری کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر