جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۴۷۷
يکشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با جنوبی شدن جهت وزش باد در چند روز باقیمانده تا پایان هفته، دما و رطوبت هوا در این استان روند افزایشی می‌گیرد.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا انصاری روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان با ۴۷ و اهرم و خورموج با ۴۶ درجه بیشترین و عسلویه با ۲۵ درجه کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی همچنین نشان دهنده جوی آرام در سطح استان تا پایان هفته است. 

انصاری ادامه داد: همچنین طی این مدت جهت وزش باد به طور غالب جنوبی پیش بینی شده که افزایش مجدد دما و رطوبت، گاهی وزش ملایم باد و برای برخی از مناطق مه صبحگاهی را در پی دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و رشد ابر و در ارتفاعات و طی صبحگاه در برخی نقاط با مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

انصاری اضافه کرد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ و در اواسط روز گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی اظهارداشت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ و در اواسط روز گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۲۵ بامداد، مد ساعت ۱۰:۱۵، جزر دوم ساعت ۱۸:۱۰ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر