جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۲۷۵
جمعه ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بر گسترش امکانات بیمارستانی در استان و وجود تجهیزات کافی برای درمان و تسریع واکسیناسیون در استان برای افراد ۵۰ سال به صورت جهادی تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، آیت‌الله صفایی بوشهری در پیام آدینه این هفته خود یکی از موازین کمال ایمان را «خدا معیاری» در تمامی ابعاد زندگی  برشمرد و بیان کرد: «خدا معیاری» یعنی کار‌ها را با رضایت خدا سنجیدن، و انجام و ترک کاری یا دوستی و دشمنی را با معیار رضایت خداوند مدیریت کردن است.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جواد (ع) افزود: آن حضرت همچون حضرت عیسی و یحیی علیهما السلام در کودکی به امامت رسید و در طول عمر ۲۵ ساله خود منشاء خدمات بسیار برای اسلام شد و در آخر با مظلومیت به شهادت رسید.

امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از پیام خود با اشاره به اینکه موج جدید شیوع بیماری کرونا بیشتر مناطق ایران به ویژه جنوب کشور و استان بوشهر را فرا گرفته است، با  تشکر از کارکنان درمان، بر گسترش امکانات بیمارستانی در استان و وجود تجهیزات کافی برای درمان و تسریع واکسیناسیون در استان برای افراد ۵۰ سال به صورت جهادی، و همچنین برای کارکنان آموزشی و خدماتی تاکید کرد.

وی از مردم خواست دستورالعمل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، برگزار نکردن مراسم و دقت در فاصله گذاری اجتماعی را بیشتر رعایت کنند و از مسئولان هم درخواست کرد که بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با دقت و جدیت کامل نظارت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به شرایط نامطلوب وضعیت آب و برق در کشور هم اشاره و بیان کرد: لازم است مسئولان در عرصه مدیریت تامین آب و برق تلاش صادقانه و کافی داشته باشند و مردم نیز با صرفه جویی در مصرف آب و برق همکاری‌های لازم اعمال کنند.

وی همچنین از مردم استان بوشهر برای استفاده بهینه از آب و برق و صرفه جویی‌های مناسب طبق آمار وزارت نیرو تشکر کرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری در پایان پیام آدینه خود بیان کرد: امیدوارم در دولت جدید به ریاست آیت الله رئیسی از افراد متخصص، متعهد، دلسوز، جهادی، جوان، انقلابی، ولایی و مردمی و از شایستگان سراسر کشور و استان بوشهر استفاده شود و هدف تمامی آنان رضایت الهی، خدمت به مردم و ایجاد پیشرفت و عدالت باشد و در راستای تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب گام بردارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر