سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری دهمین نشست مشترک علما و روحانیون شیعه و اهل سنت استان بوشهر در شهرستان عسلویه خبر داد.به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی ظهر امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: دهه فجر یادآور ایام پیروزی انقلاب است و باید بهترین و باکیفیت‌ترین برنامه‌ها در این ایام برگزار شود.وی افزود: در شهرستان‌های کنگان و عسلویه شاهد حضور شیعه و سنی در تمام مناسبت‌ها و مراسمات در کنار هم هستیم و امیدواریم همواره این اتحاد حفظ شود.
کد خبر: ۹۴۲۱
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۹

فکرشهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری دهمین نشست مشترک علما و روحانیون شیعه و اهل سنت استان بوشهر در شهرستان عسلویه خبر داد.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی ظهر امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: دهه فجر یادآور ایام پیروزی انقلاب است و باید بهترین و باکیفیت‌ترین برنامه‌ها در این ایام برگزار شود.

وی افزود: در شهرستان‌های کنگان و عسلویه شاهد حضور شیعه و سنی در تمام مناسبت‌ها و مراسمات در کنار هم هستیم و امیدواریم همواره این اتحاد حفظ شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری دهمین نشست مشترک علما و روحانیون شیعه و اهل سنت استان بوشهر در شهرستان عسلویه خبر داد.

اهرمی تصریح کرد: توسعه و گسترش وحدت و همدلی در بین مذاهب اسلامی یکی از مهم‌ترین ضرورت‌های دنیای امروز است که همواره مورد تاکید حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان گفت: در همین راستا و با عنایت به نقش کلیدی علما و روحانیون مذاهب اسلامی در تقویت وحدت و روشنگری جامعه، دهمین نشست مشترک علما و روحانیون شیعه و اهل سنت استان بوشهر با موضوع جریان‌های تکفیری و اسلام هراسی، همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: این نشست چهارشنبه 15 بهمن ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات منطقه ویژه اقتصادی پارس عسلویه برپا می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان یادآور شد: همواره برنامه‌های بسیار ارزشمندی با حضور مشترک شیعه و سنی در جنوب استان برگزار شده و امیدواریم روز به روز شاهد بهترین برنامه‌ها باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر