پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استانداربوشهر گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی دستاوردها و برکات زیادی داشته که پاسخگویی دولت به مردم یکی از مهم ترین آنان است.به گزارش فکرشهر از ایرنا، مصطفی سالاری روز چهارشنبه در آیین افتتاح مرکز بهداشتی درمانی شماره 5 گناوه افزود: انقلاب اسلامی با اهداف عالیه ای ازجمله استقلال، آزادی و جمهوریت و اسلامیت دراین کشور پهناور بوقوع پیوست و هم اینک مردم دراین مسیرمصمم هستند.
کد خبر: ۹۴۷۹
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۱

فکرشهر: استانداربوشهر گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی دستاوردها و برکات زیادی داشته که پاسخگویی دولت به مردم یکی از مهم ترین آنان است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مصطفی سالاری روز چهارشنبه در آیین افتتاح مرکز بهداشتی درمانی شماره 5 گناوه افزود: انقلاب اسلامی با اهداف عالیه ای ازجمله استقلال، آزادی و جمهوریت و اسلامیت دراین کشور پهناور بوقوع پیوست و هم اینک مردم دراین مسیرمصمم هستند.

استاندار بوشهر همچنین بااشاره به اینکه با مشکلات و نیازهای شهرستان گناوه آشنا و آگاه است و درتلاش برای رفع آنان است، گفت: جدی ترین نیاز رونق یک منطقه بحث ایمنی مردم و زیرساخت های حمل و نقل است که در سفر رییس جمهوری و کاروان تدبیر وامید تصمیات خوبی اتخاذ و اعتبارات ویژه ای به راه های مواصلاتی شهرهای شمالی استان بخصوص گناوه اختصاص یافت.

وی افزود: به دست اندرکاران و پیمانکاران مکرر اعلام شده که در زمینه مالی پروژه ها دغدغه مالی نداشته باشند و با رعایت صرفه جویی و مقررات در کوتاه ترین زمان کار را به اتمام برسانند. 

استاندار بوشهر گفت: در سفر رییس جمهوری به استان بوشهر راجع به وضعیت گردشگری گناوه تصمیم خوبی اتخاذ شد و احداث دهکده گردشگری مصوب شد که دولت زیرساخت های آن را فراهم و بخش خصوصی سرمایه گذاری کند.

وی بابیان اینکه اسکله های گناوه وریگ وضعیت بسیار نامطلوبی دارند، افزود: بحث انتقال مالکیت اسکله بندرریگ در حال انجام است و درصددیم تا در کوتاه مدت متولی گری آن سازمان بنادر ودریانوردی شود تا دغدغه های مردم این مناطق را که ازاین طریق امرارومعاش می کنند، برطرف کنیم.

سالاری ادامه داد: طراحی جاده ریگ به گناوه انجام شده و در سال آینده با تخصیص اعتبار عملیات اجرایی این پروژه در مرحله اول دوخطه آن تکمیل و و در آینده نیز با تامین اعتبار ملی و استانی چهارخطه خواهدشد.

وی گفت: مشکل دیگری که در نیمه شمالی استان بوشهروجود دارد بحث فاضلاب است که با برنامه ریزی های بعمل آمده اعتباراتی در سال آینده اختصاص خواهد یافت تا به سرانجام برسد.

استاندار بوشهر به توجه دولت تدبیر و امید به بخش سلامت اشاره کرد و افزود: با تدبیر رییس جمهوری و هیات دولت که از دغدغه های آنان بود، طرح تحول نظام سلامت اجرا و نتایج پرباری بدنبال داشته است.

استاندار بوشهر گفت: دراین راستا با پیگیری و زحمات رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، این استان جزو دو سه استان پیشتاز و پیشگام در پیاده کردن طرح تحول نظام سلامت بوده است.

وی اظهارکرد: تمرکز اصلی درطرح تحول نظام سلامت رضایتمندی بیشترمردم ازجمله کمک به اقشار کم در آمد در هزینه های درمانی و بهداشتی است.

سالاری ادامه داد: در اختصاص اعتبارات به ایجاد زیرساخت ها و امکانات بهداشتی و سایر بخش ها توجه به شاخص ها و نرم جمعیتی مدنظر است.

وی گفت: در سفرهای شهرستانی از نظرات و راهکارهای توسعه ای مردم در تصمیم گیری ها مدیران و برنامه ریزی بودجه ها استفاده می شود. 

استاندار بوشهر گفت: منابع اعتباری امسال استان بی نظیر بوده بگونه ای که بیش از دوبرابرسال گذشته توانستیم اعتبار وصول کنیم.

وی بااشاره به اینکه در سفر رییس جمهوری یک هزار و 290 میلیاردتومان اعتبار اختصاص و تصمیاتی اتخاذ شد، افزود: دولت تدبیر وامید درسفر به استان بوشهر به نسبت دیگر استانهای کشور عنایت ویژه ای شد.

استاندار بوشهر گفت: در دستگاههای اجرایی که تاهنوز طبق برنامه زمانبندی شده نتوانسته اند اعتبارات را جذب کنند، جابجایی اعتبار صورت خواهد گرفت.

فرماندارگناوه هم گفت: به برکت نظام و انقلاب خدمات ارزنده ای به این شهرستان شده است.

عبدالنبی یوسفی افزود: در سفر رییس جمهوری و کاروان تدبیر وامید به استان بوشهر با پیگیرهای استاندار عنایت ویژه ای به این شهرستان شد و 217 میلیاردتومان برای راههای مواصلاتی این منطقه از مهم ترین رهاورد این سفر بود.

وی احداث دهکده گردشگری گناوه را از دیگر رهاورد مهم سفر کاروان تدبیر وامید دانست که با اجرایی شدن آن تحول شگرفی در این منطقه بوجود خواهد آمد.

فرماندار گناوه فاضلاب را یکی از مشکلات مهم گناوه دانست و گفت: در دهه فجر امسال بخشی از سیستم فاضلاب در بخش ساحلی اجرا می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر